کد خبر : 55326
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 بهمن 1402 - 9:38
-

پایانی بر اما و اگر های پتروپالایش قدر هفتکل؛

تحقق وعده بزرگ دکتر ورناصری در هفتکل + مستندات

تحقق وعده بزرگ دکتر ورناصری در هفتکل + مستندات
تمامی مجوزات خوراک ، تخصیص زمین و... در اختیار رسانه ها گذاشته شد.

 

شبکه خبری خوزستان // جمعه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ وعده بزرگ دکتر علیرضا ورناصری در شهرستان هفتکل به تحقق پیوست و هفتکل پس از یک قرن بخشیدن ثروت خود به کشور بالاخره صاحب یک پروژه اشتغالزای بخش خصوصی در صنعت نفت شد.

 

طبیعتاً حساسیت ها نسبت به این پروژه به دلیل نامهربانی های گذشته صنعت نفت در هفتکل و نزدیکی آغاز به کار پروژه به انتخابات مجلس دوازدهم بیشتر شد اما حالا با در اختیار دادن تمامی مجوزات لازم به رسانه ها مهر تاییدی بر تحقق مطالبه دیرینه مردم هفتکل زده شد.

 

نکته مهم این است که خوراک پروژه پتروپالایش قدر هفتکل از بهره‌برداری هفتکل تامین شده است که به گفته مهندس میمنی سرمایه گذار اولین بار در تاریخ صنعت نفت است که از چاه‌های نفت هفتکل مستقیماً به پروژه های بخش خصوصی خوراک داده میشود ، این امر میسر نمی‌شد جز با تلاشهای دکتر علیرضا ورناصری که در این خصوص چندین جلسه با دکتر اوجی وزیر محترم نفت برای پتروپالایش هفتکل برگزار کرد.

 

در مجوزات رسانه ای شده برای فاز اول پتروپالایش قدر هفتکل خوراک ۱۰/۰۰۰ بشکه ای از بهره‌برداری نفت هفتکل اختصاص داده شده و همچنین ۱۸۱/۸۷۱ هکتار از اراضی ملی نیز به این پروژه واگذار شده است.

 

 پی نوشت: بدلیل نزدیکی انتخابات مجلس خواستاریم حتما قبل از تصمیم گیری حمایت از کاندیدا رزومه و عملکرد آنها را مورد تحقیق قرار دهند و فریب فضای مجازی مسموم این روزها را نخورند ، عملکرد مشخص است و آنهایی که جز برگه های کاغذ حرفی برای گفتن ندارند جز با دادن وعده دروغ نمیتوانند وارد ماراتن انتخابات شوند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.