اخبار فرمانداری شادگان

اخبار فرمانداری های خوزستان

تجلیل آموزش دهندگان سوادآموزی اداره آموزش و پرورش شهرستان شادگان + تصاویر

تجلیل آموزش دهندگان سوادآموزی اداره آموزش و پرورش شهرستان شادگان + تصاویر
از نخستین اقدامات امام راحل (ره) تشکیل دو نهاد نهضت سواد آموزی و کمیته امداد بود تا به این وسیله جهل و فقر را در کشور از بین ببرند.

 

 

شبکه خبری خوزستان / بمناسبت گرامیداشت هفته سواد آموزی: آموزش دهندگان سوادآموزی اداره آموزش و پرورش شهرستان شادگان تجلیل شدند.

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان همایش تجلیل از آموزش دهندگان اداره سوادآموزی شهرستان با حضور صالح زاده فرماندار شادگان، منصوری امام جمعه شادگان، حداد پور رئیس اداره آموزش و پرورش شادگان ، عسکروای رئیس اداره نهضت سواد آموزی، آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی و جمعی از فرهنگیان شهرستان شادگان در محل سالن اجتماعات شهید مدرس اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

 

 

دکتر صالح زاده فرماندار شادگان ضمن تسلیت وفات حضرت ام البنین (س) و گرامیداشت سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته موارد بی سواد در شهرستان شناسایی و به همت رئیس اداره نهضت سواد آموزی و آموزش دهندگان سواد آموزی و آموزش وپرورش و با تلاش های بی دریغ همکاران و آموزش دهندگان روز به روز شاهد کاهش بی سوادان در جامعه خواهیم بود.

 

 

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان شادگان عنوان کرد: برای ریشه کنی بی سوادی و پیشرفت و اعتلای کشور همه باید تلاش کرده و برای رسیدن به یک جامعه ای آرمانی موانع را پشت سر بگذاریم.

 

 

حدادپور مدیر آموزش و پرورش شادگان نیز ضمن تسلیت وفات حضرت ام البنین ( س) و تبریک هفته سواد آموزی در مراسم گرامیداشت هفته سواد آموزی با بیان اینکه ارتقای جایگاه شهرستان در سواد آموزی بسیار ارزشمند است گفت: پیام امام خمینی (ره) در همان روزهای اول انقلاب یک جریان بالنده اجتماعی در جهت هم افزایی ملی و رشد اجتماعی ایجاد کرد.

 

 

وی در ادامه افزود: از نخستین اقدامات امام راحل (ره) تشکیل دو نهاد نهضت سواد آموزی و کمیته امداد بود تا به این وسیله جهل و فقر را در کشور از بین ببرند.

 

 

لازم به ذکراست: در پایان این مراسم هدایایی توسط فرمانداری شادگان به آموزش دهندگان اداره سوادآموزی آموزش و پرورش شهرستان تقدیم شد.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.