کد خبر : 39188
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مهر 1402 - 23:35
-

تا اطلاع ثانوی ساختمان اداری پتروشیمی مسجدسلیمان به فرودگاه انتقال یافت

تا اطلاع ثانوی ساختمان اداری پتروشیمی مسجدسلیمان به فرودگاه انتقال یافت
بدلیل پروازی بودن مدیران و پتروشیمی مسجدسلیمان برای راحتی کار، ساختمان اداری پتروشیمی مسجدسلیمان را به فرودگاه انتقال دهید تا سهم مردم مسجدسلیمان از پتروشیمی هيچ شود‌.

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان، حضور مدیران پروازی در پتروشیمی مسجدسلیمان را به هر شکلی که بررسی کنیم به هیچ نتیجه مثبتی نمی رسیم چرا که این افراد صرفا راه فرودگاه امام خمینی (ره) یا مهرآباد تا صندلی مدیریتشان در پتروشیمی را می شناسند.

باتوجه به هشدارهای متعدد آیت‌ الله رئیسی، رئیس جمهور کشورمان و پس از آن مجمع نمایندگان و استاندار خوزستان در خصوص مدیران پروازی، می بایست این موضوع بصورت جدی در دستور کار واحد‌های نظارتی قرار بگیرد و مدیریت پروازی برای کارهایی که باید در مناطق مختلف خوزستان مدیریت شوند برچیده و اجازه ندهند واحدهای تولیدی با آن عظمت در استان توسط پروازی ها اداره شوند.

مدیرانی که از مزایای حقوقی مسجدسلیمان بهره مند می شوند ولی در رفاه پایتخت زندگی می کنند!

به طوریکه از مجموعه مدیریتی می توان از ، موسوی مدیر عامل پتروشیمی مسجدسلیمان، میلاد رباطی پشتیبانی مصطفی امیری حقوقی، فرشاد فرشید امور مالی ،سواد کوهی بازرگانی، بنایی برنامه ریزی بعنوان بخشی از مدیران پروازی پتروشیمی مسجدسلیمان اشاره کرد.

مدیران پروازی در حالی منصوب میشوند که فرزندان مسجدسلیمان با توانایی و پتانسیل بالا در کار های اجرایی پتروشیمی که از تجربه بالایی برخوردار هستند در حاشیه کنار گذاشته می‌شوند که مردم مسجدسلیمان از مسئولان شهری و استانی تقاضای پایان دادن به این موضوع را دارند و در سال های گذشته تبدیل به دغدغه‌های اصلی مردم شده.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.