انتخابات

ایسنا

بیش از ۷۵۰۰ نفر از داوطلبان انتخابات مجلس متقاضی حضور در لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

بیش از ۷۵۰۰ نفر از داوطلبان انتخابات مجلس متقاضی حضور در لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب
حدود ۲۴۰۰ نفر از داوطلبان ثبت نام کرده در سایت شورای ائتلاف بانوان هستند که رقم قابل ملاحظه‌ای را در بر می‌گیرد.

شبکه خبری خوزستان / دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: بیش از ۷۵۰۰ نفر از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی با مراجعه به سایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ثبت نام کرده‌اند که حدود ۲۴۰۰ نفر از این نامزدها را بانوان تشکیل می‌دهند.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از ایسنا، رضا داوری در نشست بانوان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب بیان کرد: ۲۲۰ نفر از نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی از فهرست شورای ائتلاف به مجلس راه پیدا کردند و در انتخابات شورای شهر نیز بیش از ۸۰ درصد از نامزدهایی که در فهرست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب بودند به شوراهای شهر راه پیدا کردند.

 

وی در ادامه اظهار کرد: در این دوره از انتخابات ما فرآیند لازم را پیش بینی و دستورالعمل را به استان‌ها ابلاغ کردیم. در گام اول این فرآیند از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کردیم تا در سایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ثبت نام کنند. بیش از ۷۵۰۰ نفر از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی با مراجعه به سایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ثبت نام کردند. بخش قابل توجهی از این رقم را بانوان تشکیل می‌دهند.

 

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تصریح کرد: حدود ۲۴۰۰ نفر از داوطلبان ثبت نام کرده در سایت شورای ائتلاف بانوان هستند که رقم قابل ملاحظه‌ای را در بر می‌گیرد. همه این فرآیندها یک گامی در مسیر نیروهای انقلاب است. سازمان دهی نیروهای انقلاب هدف اصلی می‌باشد. از داوطلبانی که ثبت نام کرده‌اند درخواست کردیم تا فرم‌های لازم را پر کنند و سوابق خود را در عرصه‌های مختلف ارائه نمایند. مرحله اول دعوت برای انجام مصاحبه در اکثر شهرستان‌ها انجام شده است. سوابق اجرایی داوطلبان در حال بررسی می‌باشد. جوانگرایی و توجه به ظرفیت جوانان و استفاده از ظرفیت بانوان از سوی شورای ائتلاف دنبال می‌شود.

 

وی در ادامه به ارائه توضیحاتی در خصوص روند انجام مصاحبه و انتخاب کاندیداها برای قرار گرفتن در فهرست نیروهای انقلاب شورای ائتلاف پرداخت.

 

انتهای پیام

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.