کد خبر : 24972
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 - 5:06
-

بیش از ۵ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان خوزستان کشف شد

بیش از ۵ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان خوزستان کشف شد

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز در استان خوزستان، طرحی به محوریت پلیس امنیت اقتصادی به مدت ۷۲ ساعت در سطح استان اجرا شد. به گزارش شبکه خبری خوزستان، به نقل از سایت پلیس، سید محمد صالحی اظهار داشت: در راستای مبارزه

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز در استان خوزستان، طرحی به محوریت پلیس امنیت اقتصادی به مدت ۷۲ ساعت در سطح استان اجرا شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، به نقل از سایت پلیس، سید محمد صالحی اظهار داشت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز در استان خوزستان، طرحی به محوریت پلیس امنیت اقتصادی به مدت ۷۲ ساعت در سطح استان اجرا شد.

وی با اشاره به کشف ۴۹ هزارو ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق در این طرح افزود: کالاهای قاچاق دیگری شامل گردو،کشمش، بادام هندی، لوازم و قطعات یدکی خودرو، چوب و فرآورده‌های جنگلی، لوازم آرایشی و بهداشتی،کود شیمیایی، لباسشویی، ظرفشویی و احشام در محورهای مواصلاتی و محل‌های دپو شده، کشف شد،که در مجموع کارشناسان ارزش آنها را ۵۰ میلیارد و۶۷۳ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان کرد: ماموران پلیس در اجرای این طرح ۱۹ دستگاه خودرو سواری و باری توقیف و در این ارتباط ۱۸ متهم را دستگیر کردند.

صالحی با تاکید بر اینکه اجرای اینگونه طرح‌ها با جدیت تداوم خواهد داشت،گفت: بخش مهمی از توقیفات طرح اخیر حاصل افزایش قانونمندی و همکاری شهروندان با پلیس است که این همکاری ها جای قدردانی دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.