کد خبر : 39368
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آبان 1402 - 18:47
-

بیداری مردم جهان؛ نتیجه عملیات “طوفان الاقصی”

بیداری مردم جهان؛ نتیجه عملیات “طوفان الاقصی”

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان عملیات “طوفان الاقصی” را دارای دستاوردهای متعدد دانست و گفت: این عملیات ثبات سیاسی رژیم اشغالگر را متزلزل کرد و موجب بیداری بیش از پیش مردم جهان و دنیا شد.

عبداله افرازه‌شهاوند روز دوشنبه در آیین بزرگداشت شهدای خبرنگار جبهه مقاومت در خوزستان با حضور بانوی مقاومت سیده هدی موسوی، خواهر سیدعباس موسوی، دبیر کل فقید حزب الله لبنان اظهار کرد: در وقایع اخیر غزه، باید به مردم فلسطین و گردان‌های مقاومت به خاطر خلق حادثه‌ بزرگ و ثبت شکست در تاریخ رژیم اشغالگر اسرائیل تبریک گفت.

وی عملیات “طوفان الاقصی” را شکست امنیتی و اطلاعاتی اسرائیل دانست و طراحی این عملیات موفقیت آمیز را بی‌بدیل خواند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان افزود: با وجود اینکه رزمندگان و مجاهدان عملیات طوفان الاقصی مسیر بدون برگشت را برای نفوذ به حوزه سرزمینی رژیم اشغالگر انتخاب کردند ولی با دست پر برگشتند و پس از آن، هیمنه پوشالی رژیم اشغالگر در زمینه حملات هوایی و همچنین نبرد سرزمینی فرو ریخت.

وی افزود: رزمندگان مقاومت با دست خالی، کمترین امکانات و تجهیزات با داشتن جسارت مبتنی بر ایمان، نشان دادند که همینه پوشالی این رژیم قابل شکست است.

شهاوند حمایت های مردمی در اروپا از مردم غزه اشاره کرد و گفت: برخی دولت‌ها در کشورهای اسلامی، سفارتخانه‌های اسرائیل را به آتش کشیدند و برخی نیز با این کشور قطع ارتباط کرده اند.

وی در ادامه به مصائب تحمیل شده به مردم غزه از گذشته تاکنون اشاره کرد و گفت: آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد جنگ نیست بلکه نسل کشی، نبرد نامتوازن و غیر انسانی است. مردم بی‌دفاع غزه، از طریق حملات موشکی هر لحظه مورد هجمه قرار می‌گیرند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان نابودی اسرائیل را وعده بزرگان جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: در خصوص نابودی این رژیم نیز شهید حاج قاسم سلیمانی وعده داده بود که فرجام اسرائیل به دست شیعه رقم می‌خورد و از جغرافیای سیاسی دنیا محو خواهد شد.

در این آیین “فاطمه محمودی” و “سید محمدمهدی شفیعی”، از شاعران خوزستانی چند قطعه شعر در خصوص غزه و مقاومت خوانش کردند.

در بخشی از این آیین پیام صوتی “وائل الدحدوح” خبرنگار شبکه الجزیره در غزه به خبرنگاران خوزستانی پخش شد و وی در این پیام تاکید کرد تا زنده هستیم به رسالت خود عمل می‌کنیم.

به گزارش ایرنا از آغاز نبرد طوفان الاقصی در هفتم اکتبر تا به امروز، ۴۶ خبرنگار در حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

از سوی دیگر کمیته حمایت از خبرنگاران اعلام کرد، جنگ (رژیم) اسرائیل علیه غزه خونین‌ترین جنگ برای خبرنگاران از بیش از ۳۰ سال پیش بوده است.

پیش از این آژانس امداد رسانی و اشتغال فلسطینیان (آنروا) اعلام کرده بود که تا کنون ۷۲ تن از کارکنان این سازمان در حملات رژیم صهیونیستی به غزه کشته شدند.

هدف قرار دادن خبرنگاران و خانواده‌های آن‌ها اقدامی هدفمند برای جلوگیری از رسیدن صدای مظلومیت مردم غزه به جهانیان و برملا نشدن جنایت‌های اشغالگران علیه کودکان، زنان و زیرساخت‌های نوار غزه است.

روزنامه نگاران طبق قوانین بین المللی بشردوستانه غیر نظامی محسوب می شوند و نباید مستقیماً در حملات هدف قرار گیرند

نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم صهیونیستی به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای تل آویو در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.