کد خبر : 13772
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 فروردین 1399 - 17:03
-

به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزاری هرگونه آیین عزاداری و شادی در هندیجان ممنوع است

به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزاری هرگونه آیین عزاداری و شادی در هندیجان ممنوع است

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان هندیجان خبرداد : به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزاری هرگونه آیین عزاداری و شادی در هندیجان ممنوع است دادستان دادسرای عمومی و انقلاب هندیجان گفت: درایام شیوع ویروس خطرناک کرونا برگزاری آیین‌های عزاداری و شادی در شهرستان هندیجان که رفتار تهدید کننده جان و سلامتی مردم می

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان هندیجان خبرداد :

به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزاری هرگونه آیین عزاداری و شادی در هندیجان ممنوع است

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب هندیجان گفت: درایام شیوع ویروس خطرناک کرونا برگزاری آیین‌های عزاداری و شادی در شهرستان هندیجان که رفتار تهدید کننده جان و سلامتی مردم می باشد ممنوع است.

خادمی در گفتگو با خبرنگارما درهندیجان اظهارکرد: ضمن تبریک سال نووتبریک اعیاد شعبانیه باتاکیدمجددوتوجه به اینکه مقرارت سخت گیرانه تری درکشوراعمال می شوددقت بیشتری داشته باشندو نظربه تصمیم شورای تامین شهرستان هندیجان مبنی بر تعطیلی بازار و عدم برگزاری مراسم عزا و عروسی در این ایام، در جهت حفظ سلامت شهروندان، از مردم می خواهیم همکاری لازم را در این خصوص بعمل آورند.

وی افزود: در صورت  رعایت نکردن موارد فوق وتوجه به حساسیت موضوع ازفرمایش مقام معظم رهبری درخصوص جهش تولیدبعدازرفع محدودیت ها دستگاه قضایی به موضوع ورود و برخورد قاطع حمایت خواهد کرد.
دادستان دادسرای عمومی و انقلاب هندیجان ادامه داد: بازاریان و فروشندگان باید مورد نیاز مردم را تهیه و در اسرع وقت و با قیمت مصوب جهت استفاده مردم در اختیارشان قرار دهند.

خادمی در پایان گفت: درصورت اقدام خلاف قانون در زمینه بهداشت و سلامتی مردم عزیز اعم از  گرانفروشی  و احتکار حسب دستور ریاست محترم قوه قضاییه با محتکران و گرانفروشانی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند برخورد قانونی متناسب صورت خواهد گرفت.

خبرنگار/ناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.