کد خبر : 34452
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 فروردین 1401 - 20:42
-

ویژه

محمد باقر عباسی

به مناسبت روز ارتش ؛ مدیر ستاد فهما استان خوزستان و مسئول عقیدتی سیاسی پدافند هوایی اهواز دیدار کردند

به مناسبت روز ارتش ؛ مدیر ستاد فهما استان خوزستان و مسئول عقیدتی سیاسی پدافند هوایی اهواز دیدار کردند
جملات تاریخی امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری در تجلیل و تکریم ارتش جمهوری اسلامی ایران نشان دهنده اهمیت و وجود این ارگان مقدس است و نمونه بارز و افتخار آمیز ارتش سپهبد صیاد شیرازی و شهید سپهبد قرنی ها هستند.

 

 

شبکه خبری خوزستان | به مناسبت روز ارتش ؛ مدیر ستاد فهما استان خوزستان و مسئول عقیدتی سیاسی پدافند هوایی اهواز دیدار کردند.

 

 

حجت الاسلام همت پور در دیدار با مسئول عقیدتی سیاسی پدافند هوایی اهواز گفت: ارتش تبلور رشادت و غیرت دینی است.

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به مناسبت روز بزرگداشت ارتش حجت الاسلام مرتضی همت پور با مسئول عقیدتی سیاسی پدافند هوایی اهواز دیدار و این روز را به دلاوران ارتشی تبریک گفت.

 

 

مدیر ستاد فهما خوزستان در دیدار با حجت الاسلام مهدی کرمی با بیان اینکه ارتش تبلور رشادت و غیرت دینی است گفت: تلاش ستودنی عزیزان ارتش برای حفظ استقلال کشور و تمامیت ارضی ایران اسلامی غرور آفرین است.

 

 

حجت الاسلام همت پور در ادامه افزود: جملات تاریخی امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری در تجلیل و تکریم ارتش جمهوری اسلامی ایران نشان دهنده اهمیت و وجود این ارگان مقدس است و نمونه بارز و افتخار آمیز ارتش سپهبد صیاد شیرازی و شهید سپهبد قرنی ها هستند.

 

 

وی با اشاره به فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد در سطح استان افزود: در منطقه کوی سازمانی پدافند هوایی یک مسجد به نام حضرت ولی عصر(عج) وجود دارد که مناسبت روز ارتش این ستاد موافقت خود را برای تاسیس کانون فرهنگی هنری اعلام نموده تا در جوار مسجد کانون فرهنگی هنری به فعالیت های فرهنگی هنری و قرآنی بپردازد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.