کد خبر : 23954
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آذر 1399 - 16:50
-

بهاره رهنما توجیه کرد یا عذرخواهی / رهنما سلبریتی بی‌سواد؟

بهاره رهنما توجیه کرد یا عذرخواهی / رهنما سلبریتی بی‌سواد؟

بهاره رهنما توجیه کرد یا عذرخواهی / رهنما سلبریتی بی‌سواد؟   شبکه خبری خوزستان | صحبت‌های بهاره رهنما در مسابقه نمایش خانگی، موجی از واکنش‌های منفی را به دنبال داشته است.     به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خراسان، انتشار بریده ویدئویی از مسابقه «شام ایرانی» به میزبانی بهاره رهنما، در فضای

بهاره رهنما توجیه کرد یا عذرخواهی / رهنما سلبریتی بی‌سواد؟

 

شبکه خبری خوزستان | صحبت‌های بهاره رهنما در مسابقه نمایش خانگی، موجی از واکنش‌های منفی را به دنبال داشته است.

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خراسان، انتشار بریده ویدئویی از مسابقه «شام ایرانی» به میزبانی بهاره رهنما، در فضای مجازی حاشیه‌هایی برای این بازیگر به وجود آورده و واکنش‌های انتقادی فراوانی را به دنبال داشته است. او در بخشی از مسابقه تصمیم می‌گیرد جلسه خواستگاری نمایشی ترتیب بدهد و نقش جاری را بازی کند.

 

بهاره رهنما در این نمایش در واکنش به درخواست شیربها از سوی شهرزاد کمال‌زاده می‌گوید: «دخترای امروزی سر و وضعشون نیکول کیدمنه، طرز فکرشون لُر.»

 

پس از انتشار این ویدئو، مخاطبان و به ویژه قوم لُر واکنش‌های منفی گسترده‌ای به صحبت بهاره رهنما نشان دادند و آن را توهین به این قومیت دانستند. این بازیگر با انتشار پوستر فیلم قدیمی «دختر لر» در اینستاگرامش نوشت منظورش از «لر» این فیلم بوده و روی قدمت آن تاکید داشته است. این توضیح باعث نشد حواشی تمام شود و موج انتقادها به دلیل عذرخواهی نکردن این بازیگر شدت گرفت. رهنما با انتشار پست دیگری صحبت‌های خود را تکرار و تاکید کرد که قصد توهین به قوم لر را نداشته است. او همچنین گفت که از سوی عده‌ای تهدید به قتل، اسیدپاشی و آدم‌ربایی شده و این مسئله را از طریق پلیس فتا پیگیری کرده است.

 

فریبرز عرب‌نیا با انتشار پستی به این حواشی واکنش نشان داد و ضمن دلجویی از قوم لر، نوشت: «باشد که آن دسته از همکارانم که به هنگام دهان باز کردن کم می‌اندیشند و پر می‌گویند با پوزش خواستن از هم‌میهنان عزیز لر، خطای خویش را گردن بگیرند.»

 

نماینده مردم لردگان در مجلس هم با هشتگ سلبریتی بی‌سواد در توئیتی نوشت: «اصالت را نه می‌توان خرید و نه می‌توان ادا درآورد و نه می‌توان با بَزک و دوزک ظاهری بهش رسید.»

 

بهاره رهنما همچنین در گفت وگو با آخرین خبر لرستان ، مدعی شد در این نمایش، نقش یک «خواهرشوهر کم عقل» را بازی می کرده و آنچه که گفته، عقاید او نیست و به قصد ضایع کردن عروس آن جملات را گفته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.