کد خبر : 16524
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 خرداد 1399 - 14:00
-

بمناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)

بمناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)

شبکه خبری خوزستان//احمد زمانپور نماینده خوزستان در شورای عالی استان ها در پیامی سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است: امام‌ خمینی‌(ره) با احیاء ارزش های اسلامی و ایرانی توانست بعنوان یک شخصیت برجسته نقش تأثیرگذاری در تاریخ جمهوری اسلامی

شبکه خبری خوزستان//احمد زمانپور نماینده خوزستان در شورای عالی استان ها در پیامی سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

امام‌ خمینی‌(ره) با احیاء ارزش های اسلامی و ایرانی توانست بعنوان یک شخصیت برجسته نقش تأثیرگذاری در تاریخ جمهوری اسلامی ایران داشته باشد. نهضت و مکتب ایشان زمینه ساز برافراشتن پرچم انقلاب اسلامی شده و در عالم پایه افکند و در تاریخ جاودانه مانده است. نهضتی جاودان که با همدلی و اتحاد مردم بنیان گردید تا پناهگاه و یاور مظلومان جهان باشد.

امام خمینی در این مسیر تنها با هدف رضایت الهی نهضتی جاودان را درجهان اسلام بنا کردند و برای این هدف مشقت و سختی فراوانی را تحمل تا اسوه بارز حق طلبی و آزادی خواهی در جهان نام گیرد. بدون شک آشنایی با ابعاد و شخصیت ممتاز حضرت امام خمینی (ره) نیاز نسل جوان و با نشاط امروز کشور است و امیدواریم تمام اقشار جامعه ضمن بهره مندی بیشتر از اندیشه و افکار امام عظیم‌الشأن در پاسداری از آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران کوشا باشند.

سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) این حقیقت همیشه زنده و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای پانزده خرداد را به عموم ملت انقلابی و فهیم تسلیت عرض نموده؛ از خداوند متعال خواستارم همه ما را از رهروان راستین آن امام همام قرار بدهد.

احمد زمانپور

نماینده خوزستان در شورای عالی استان ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.