کد خبر : 12297
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 اسفند 1398 - 8:05
-

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اهواز: شهردار به شائبه‌ حمایت از برخی کاندیداها پاسخ دهد

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اهواز: شهردار به شائبه‌ حمایت از برخی کاندیداها پاسخ دهد

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در نامه‌ای از شهردار اهواز در ارتباط با ادعاهای مطرح شده درباره صرف هزینه‌هایی از سازمان شهرداری در حمایت از یکی از کاندیداها پاسخ دهد. دانشجویان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در نامه‌ای از شهردار اهواز تقاضا کردند تا نسبت به ادعاهای مطرح شده درباره دخالت

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در نامه‌ای از شهردار اهواز در ارتباط با ادعاهای مطرح شده درباره صرف هزینه‌هایی از سازمان شهرداری در حمایت از یکی از کاندیداها پاسخ دهد.
دانشجویان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در نامه‌ای از شهردار اهواز تقاضا کردند تا نسبت به ادعاهای مطرح شده درباره دخالت شهردار اهواز و حمایت وی از برخی کاندیداها شفاف‌سازی کند.

این دانشجویان در نامه خود عنوان کردند: «شایعاتی مبنی بر سوء استفاده از امکانات شهرداری کلانشهر اهواز در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اهواز باوی حمیدیه و کارون به حمایت از فرد و جریانی خاص شنیده شده است همان طور که اطلاع دارید طبق ماده ۵۹ انتخابات مجلس شورای اسلامی این کار تخلف محسوب می شود لذا از جنابعالی که مسئولیت این سازمان را بر عهده دارید درخواست می شود جهت شفاف‌سازی هرچه بیشتر برای مردم عزیز این شهرستان پاسخگوی شایعات مطرح شده باشید.»

این دانشجویان در نامه خود از شهردار اهواز دعوت کردند تا با حضور در جلسه ای به این شایعات پاسخ دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.