کد خبر : 28482
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تیر 1400 - 3:42
-

بسیج اساتید برای تقدیر از حضور حماسی مردم در انتخابات بیانیه صادر کرد

بسیج اساتید برای تقدیر از حضور حماسی مردم در انتخابات بیانیه صادر کرد

بسیج اساتید دانشگاه شهید چمران اهواز با صدور بیانیه ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در پای صندوق رأی، برای ساختن ایران قوی اعلام آمادگی کرد. به گزارش شبکه خبری خوزستان، بسیج اساتید دانشگاه شهید چمران اهواز ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در پای صندوق رای، به مناسبت روز بسیج اساتید بیانیه‌ای صادر کرد.

بسیج اساتید دانشگاه شهید چمران اهواز با صدور بیانیه ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در پای صندوق رأی، برای ساختن ایران قوی اعلام آمادگی کرد.
به گزارش شبکه خبری خوزستان، بسیج اساتید دانشگاه شهید چمران اهواز ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در پای صندوق رای، به مناسبت روز بسیج اساتید بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بار دیگر ملت شریف ایران در استثنایی ترین وضعیت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور گسترده و آگاهانه در انتخابات ۲۸ خرداد، در برابر عملیات روانی و هجوهای رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و استکبار جهانی قد برافراشت و توطئه‌ها و فتنه‌های زنجیره‌ای دشمنان زبون انقلاب اسلامی را بی اثر ساخت. حضور حماسی و شورانگیز ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی و مردم شورآفرین و همیشه در صحنه خوزستان در حقیقت جلوه گر ولایت مداری، شور انقلابی و بلوغ سیاسی بود و برگ‌زرین دیگری در جشن حضور رقم‌زد و اقتدار ملی و بین‌المللی ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشاند.

بسیج اساتید دانشگاه شهید چمران اهواز حضور ملت شهید پرور ایران بویژه جامعه بزرگ اساتید و نخبگان را که با مشارکت حداکثری خود در این رویداد بزرگ سیاسی زمینه تشکیل دولت مقتدر در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را فرآهم نمودند، اجر می نهد. امید است در پرتو منویات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای، گام دوم انقلاب گامی مهم در راستای رشد علمی و فرهنگی در رسیدن به قله های پیشرفت در سطح جهان و ظهور تمدن نوین اسلامی در راستای ظهور یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) باشد.

در پایان بسیج اساتید دانشگاه شهید چمران اهواز ضمن بزرگداشت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و تبریک روز بسیج اساتید، با آرمان‌های امام راحل و خلف صالح امام (ره) مقام معظم رهبری تجدید پیمان نموده و به منتخبان مردم تأکید می نماید که راه قطعی رفع مشکلات اقتصادی مردم، حرکت چمران گونه و بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های بی نظیر داخلی است.

و من الله توفیق

بسیج اساتید دانشگاه شهید چمران اهواز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.