کد خبر : 42190
تاریخ انتشار : جمعه 10 آذر 1402 - 19:37
-

اخبار لالی

سرپرست شبکه بهداشت و درمان لالی :

بزودی دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان امید لالی راه اندازی می شود / اختصاص دستگاه دیالیز جدید به بیمارستان امید

بزودی دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان امید لالی راه اندازی می شود / اختصاص دستگاه دیالیز جدید به بیمارستان امید
در راستای بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات حوزه ی درمان و بیمارستان امید لالی، جلسه ی هم اندیشی با میثم معزی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد .

 

 

شبکه خبری خوزستان / سرپرست شبکه بهداشت و درمان لالی اظهار داشت : در راستای بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات حوزه ی درمان و بیمارستان امید لالی، جلسه ی هم اندیشی با میثم معزی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد .

 

 

وی ادامه داد : با توجه به توریستی بودن منطقه و ورود گردشگران به شهرستان و به تبع آن بالا بودن حوادث ترافیکی و آمار بیماران ترومایی ، پیگیری جهت نصب دستگاه سی تی اسکن در آینده نزدیک با همکاری معاونت درمان دانشگاه در بیمارستان امید لالی صورت گرفت .

 

 

فاطمه اباذری تصریح نمود : برای تسهیل و بهبود کیفیت خدمت رسانی به بیماران کلیوی نیازمند همودیالیز پیگیری های لازم جهت تامین یک دستگاه دیالیز صورت گرفت که مورد موافقیت معاون درمان دانشگاه قرار گرفت و یک دستگاه همودیالیز تحویل گرفته شد و به زودی در بخش دیالیز بیمارستان امید لالی راه اندازی می شود .

 

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان لالی در پایان گفت : با توجه به آمار بالای مراجعین به درمانگاه تخصصی بیمارستان امید لالی ، در این جلسه ، پیگیری در خصوص جذب و بکارگیری متخصصین در رشته هایی همچون داخلی ، زنان ، قلب ، ارتوپدی ، رادیولوژی صورت گرفت .

 

 

اباذری در پایان افزود : با توجه به نیاز برخی از بیماران قلبی به انجام تست ورزش جهت تشخیص بیماری، پیگیری های لازم برای تامین یک دستگاه تست ورزش صورت گرفت که بزودی به بیمارستان امید لالی اختصاص داده خواهد شد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.