کد خبر : 37253
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 آبان 1401 - 8:15
-

برگزاری ۶ همایش ملی و بین‌المللی در زمستان امسال در دانشگاه چمران اهواز

برگزاری ۶ همایش ملی و بین‌المللی در زمستان امسال در دانشگاه چمران اهواز

اهواز – شبکه خبری خوزستان – ۶ همایش ملی و بین‌المللی در سه ماه پایانی امسال به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود که در موضوعات و محورهای مختلف آنها فراخوان داده شده است.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار شبکه خبری خوزستان دومین همایش بین‌المللی و ششمین همایش ملی مواد، متالوژی و معدن ۲۶ بهمن‌ امسال به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز، برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش آخرین‌ مهلت ارسال مقالات به این همایش تا ۲۳ دی‌ امسال است و علاقه‌مندان می‌توانند تا ۱۰ بهمن‌ امسال نسبت به نام‌نویسی نهایی شرکت در این همایش اقدام کنند.

ازجمله محورهای این همایش می‌توان به استخراج، ذوب و ریخته‌گری، عملیات حرارتی، مواد نوین، شکل‌دهی، مواد پودری، مهندسی سطح و پوشش، نانو مواد، خوردگی و حفاظت، جوشکاری، مواد دیرگداز و سرامیک، فرآوری مواد معدنی، اکتشاف و استخراج معدن، محیط‌زیست، بهداشت و ایمنی در معادن و اقتصاد معدن اشاره کرد.

برگزاری همایش هیدرولیک ایران

این گزارش می افزاید: بیست و یکمین همایش هیدرولیک ایران ۱۸ و ۱۹ بهمن‌ امسال به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز با اهداف “ایجاد و تحکیم روابط علمی و تحقیقاتی در سطح ملی بین محققان و متخصصان”، “همکاری با نهادهای اجرایی، علمی و پژوهشی در زمینه‌ی ارزیابی و بازنگری طرح‌ها و برنامه‌های مربوط به امور آموزش و پژوهش در زمینه‌ موضوع‌های همایش”، “ترغیب و تشویق پژوهشگران و تجلیل از محققان و استادان ممتاز” برگزار خواهد شد.

سومین همایش پژوهش های کاربردی در مهندسی برق

گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان حاکیست: دانشگاه شهید چمران اهواز با همکاری انجمن مهندسی برق و الکترونیک ایران- شاخه‌ خوزستان ۱۹ و ۲۰ بهمن امسال میزبان سومین همایش “پژوهش های کاربردی در مهندسی برق” است.

از جمله محورهای این همایش می‌توان به “الکترونیک”، “قدرت”، “مخابرات”، “کنترل”، “مهندسی پزشکی” و “مکاترونیک” اشاره کرد.

بر اساس این گزارش زبان نگارش و ارایه‌ مقالات به فارسی و انگلیسی است و مقالات برتر در مجله‌ی Jounal of Applied Research in Electrical Engineering  دانشگاه شهید چمران اهواز منتشر می‌شود.
 

همایش ملی مدیریت شبکه های آبیاری و زهکشی

این گزارش حاکیست: ششمین همایش ملی مدیریت شبکه‌های آبیاری و زهکشی با تاکید بر “بهره‌برداری پایدار” با محورهای “مطالعات و طراحی شبکه‌های آبیاری و زهکشی”، «مسایل و مشکلات اجرایی شبکه‌های آبیاری و زهکشی”، “اثرات محیط زیستی شبکه‌های آبیاری و زهکشی”، “ارتقا یبهره‌وری مصرف آب در شبکه‌های آبیاری و زهکشی”، “مدیریت و بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی” و “مباحث نوین در شبکه‌های آبیاری و زهکشی” در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌ شود.

علاقه‌مندان فرصت دارند مقالات خود را تا ۱۵ دی‌ امسال به دبیرخانه‌ این همایش ارسال کنند.

همایش بین المللی پایداری کسب و کار

بر اساس این گزارش دومین همایش بین‌المللی “پایداری کسب ‌و کار” اسفند امسال به میزبانی دانشکده‌ اقتصاد و علوم اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی همایش بین‌المللی “پایداری کسب‌وکار” توضیحاتی را در خصوص برنامه‌ریزی‌ انجام‌شده برای برپایی همایش گفت: برنامه‌ریزی‌ لازم برای برگزاری جلسات مشترک با رابطان پژوهشی بیش از ۱۰ دستگاه اجرایی و شرکت‌های دانش‌بنیان در خوزستان انجام‌شده است.

همایش ملی انجمن مطالعات برنامه درسی ایران

این گزارش می افزاید: نوزدهمین همایش ملی انجمن مطالعات برنامه درسی ایران نیز سوم و چهارم اسفند با محورهای مسوولیت اجتماعی نظام تربتی کشور، مفهوم و ویژگی های مسوولیت اجتماعی، تجارب بین المللی نظام آموزشی دنیا در توسعه مفهومی و عملی مسوولیت اجتماعی و آینده اندیشی در خصوص مسوولیت اجتماعی برگزار می شود.

آخرین مهلت ارسال چکیده تفصیلی ۳۰ آذر و آخریم مهلت ارسال پوسترها و اصلاحات ۱۲ بهمن امسال است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.