اخبار بسیج مسجدسلیمان

اخبار بسیج خوزستان

برگزاری یادواره شهدای طلبه شهرستان مسجدسلیمان

برگزاری یادواره شهدای طلبه شهرستان مسجدسلیمان
تصاویر این شهدا مسیر را به ما نشان می دهند ، این ها علائم الهی بر روی زمین هستند.

 

 

شبکه خبری خوزستان / یادواره شهدای طلبه در مسجد سلیمان برگزار شد.

 

به مناسبت هفته بسیج یادواره ۱۴ شهید طلبه توسط پایگاه بسیج طلاب ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان با سخنرانی حجت الاسلام حاجتی امام جمعه موقت و محترم اهواز برگزار گردید.

 

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرگزاری بسیج در مسجدسلیمان ؛ حجت الاسلام حاجتی امام جمعه محترم و موقت اهواز با اشاره به نقش روحانیون و طلاب در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: تصاویر این شهدا مسیر را به ما نشان می دهند ، این ها علائم الهی بر روی زمین هستند.

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و زنده نگه داشتن یاد شهیدان در قالب برگزاری یادمان‌ها و یادواره‌ها اشاره کرد و افزود: عزت و سعادت ایران اسلامی و عامل شکست دشمنان، فرهنگ ایثار و مقاومت و حفظ ارزش‌های دینی و انقلابی در جامعه است.

لازم به ذکر است: شهیدان حسین صادقی، حمید قربانی، حسین نوری، حسین واعظی فر، مراد جعفری، محمود جولاپور، مصطفی امینی، سید ابراهیم مرتضوی، سید کرامت الله صالحی، غلامرضا دهقانی، عبدالرضا معرف، عبدالطاهر خدادادی، حبیب الله عصاره و ابراهیم مرادی ۱۴ شهید روحانی حوزه علمیه مسجدسلیمان بودند که جان خود را دفاع از کیان ایران اسلامی فدا کردند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.