کد خبر : 42155
تاریخ انتشار : جمعه 10 آذر 1402 - 18:14
-

برگزاری میز خدمت به مناسبت روز جهانی معلولین در دشت آزادگان

برگزاری میز خدمت به مناسبت روز جهانی معلولین در دشت آزادگان
برگزاری میز خدمت در راستای آگاه سازی نسبت به فعالیت ها، ارائه خدمات به مراجعین، تکریم جامعه هدف و پاسخگویی به مطالبات مردمی صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان، اداره بهزیستی شهرستان دشت آزادگان اقدام به برگزاری میز خدمت به مناسبت روز جهانی معلولین در مصلای نماز جمعه کرد.

عبدالمحمد سعیدی رییس اداره بهزیستی شهرستان دشت آزادگان پیش از خطبه های نماز جمعه ضمن تبریک این روز جهانی به معلولین، چکیده ای از فعالیت ها و خدمات ارائه شده توسط سازمان بهزیستی به توانخواهان را بیان کرد.

وی در ادامه گفت: برگزاری میز خدمت در راستای آگاه سازی نسبت به فعالیت ها، ارائه خدمات به مراجعین، تکریم جامعه هدف و پاسخگویی به مطالبات مردمی صورت می‌گیرد.

دکتر شیخ کاظم سواری امام جمعه شهرستان دشت آزادگان در خطبه‌های نمازجمعه ضمن تبریک این روز به همه توانخواهان عزیز و خانواده های گرامی آنها، از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده توسط سازمان بهزیستی تقدیر و بر اهمیت مناسب سازی معابر شهری برای دسترسی این عزیزان به کلیه خدمات تاکید کردند.

در پایان نماز جمعه، دکترعیدی پور فرماندار، سرهنگ طرفی فرمانده سپاه، مهندس مزرعه بخشدار بستان و سایر حاضرین ضمن تبریک روز جهانی معلولین از میز خدمت بازدید کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.