کد خبر : 45202
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 آذر 1402 - 15:40
-

اخبار شهرداری اهواز

اخبار شهرداری های خوزستان

برگزاری مراسم تودیع و معارفه در سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری اهواز + تصاویر

برگزاری مراسم تودیع و معارفه در سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری اهواز + تصاویر
نقش کارکنان دانش مدار، متخصص، کارآمد و متعهد در موفقیت یک سازمان از عوامل پیشرفت رو به توسعه و موتور محرک و قلب تپنده آن محسوب می شود که ارتقاء، بهره وری و توسعه را برای سازمان به دنبال دارد.

شبکه خبری خوزستان / مراسم تودیع و معارفه در سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری اهواز برگزار شد.

مراسم تکریم، تودیع و معارفه آقای سید مجید البوشوکه به عنوان سرپرست معاونت اجرایی سازمان، خانم مهسا قیصری به عنوان کارشناس بودجه و آقای حسین سروش به عنوان سرپرست اداره برنامه ریزی و توسعه نیروی انسانی، سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری اهواز با حضور سرپرست سازمان و کارکنان این سازمان در دفتر مدیریت سازمان برگزار شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از اداره ارتباطات سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری اهواز در این مراسم عباس نواصری سرپرست سازمان از سرمایه های انسانی به عنوان یکی از مهم ترین و اثربخش ترین عناصر یک سازمان یاد کرد و گفت : کار آیی و اثربخشی سازمانها با کار آیی و اثربخشی نیروی انسانی آنها وابستگی مستقیمی دارد.

وی، افزایش بهره‌وری سازمان و توسعه روز افزون آن را مستلزم، رشد و بازده کارکنان و نیز تقویت نیروی انگیزش آنان دانست. و یادآور شد: نقش کارکنان دانش مدار، متخصص، کارآمد و متعهد در موفقیت یک سازمان از عوامل پیشرفت رو به توسعه و موتور محرک و قلب تپنده آن محسوب می شود که ارتقاء، بهره وری و توسعه را برای سازمان به دنبال دارد.

سرپرست سازمان عباس نواصری، در پایان ضمن تشکر از زحمات آقای حسین سروش ، با عنوان سرپرست معاونت اجرایی قبلی سازمان در راستای ارتقا و اعتلای فعالیت های سازمان تقدیر و برای وی آرزوی موفقیت های هر چه بیشتر در خدمت رسانی به مجموعه سازمانی را نمود و انتصاب آقای سید مجید البوشوکه به عنوان سرپرست معاونت اجرایی را به وی تهنیت گفت و پس از آن سمت جدید آقای سروش، در سرپرستی اداره برنامه ریزی و توسعه نیروی انسانی، سرکار خانم مهسا قیصری در کارشناسی بودجه را به آنان تبریک گفت و جلسه با ذکر صلوات بر محمد و ال محمد خاتمه یافت.

گفتنی است که دکتر سید مجید البوشوکه از بنیان گذاران سازمان در ابتدای تاسیس آن بوده اند.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.