اخبار شهرداری اهواز

اخبار شهرداری های خوزستان

برگزاری جلسه ملاقات عمومی مدیر منطقه ۳ شهرداری اهواز با شهروندان + تصاویر

برگزاری جلسه ملاقات عمومی مدیر منطقه ۳ شهرداری اهواز با شهروندان + تصاویر
هدف از برگزاری جلسات ملاقات مردمی با شهروندان در قالب نهضت پاسخگوئی؛ تکریم ارباب رجوع، ارتباط رودر رو و بدون واسطه و جلب رضایتمندی مراجعین است.

 

شبکه خبری خوزستان / مدیر منطقه ۳ شهرداری اهواز دوشنبه هر هفته در دفتر مدیریت ساختمان اداری منطقه با شهروندان دیدار می کند.

 به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۳ ؛ میثم علی نژاد سرپرست منطقه در دیدار با شهروندان گفت : هدف از برگزاری جلسات ملاقات مردمی با شهروندان در قالب نهضت پاسخگوئی؛ تکریم ارباب رجوع، ارتباط رودر رو و بدون واسطه و جلب رضایتمندی مراجعین است.

 

وی افزود : در این دیدارها رفع مشکلات عمرانی، ترافیکی و زیباسازی خدمات شهری وفضای سبز با همکاری حوزه‌های مربوطه انجام خواهد شد و کاستی‌ها و کمبودهای موجود در محله‌های کم برخوردار با اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی و… مناسب در جهت توسعه محلات هدف جبران خواهد شد.

 

مدیر منطقه ۳ با اشاره به اینکه خدمتگزاری به مردم فرصتی ارزشمند است، گفت: تعامل و حضور مداوم مدیران و عوامل مدیریت شهری بین شهروندان و قرار گرفتن در کنار آن‌ها باعث دلگرمی شهروندان و انعکاس هرچه بهتر درخواست‌های شهروندان و اقدامات شهرداری‌خواهد شد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.