کد خبر : 16817
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 خرداد 1399 - 10:32
-

برگزاری جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان دشت آزادگان با محوریت ویروس کرونا

برگزاری جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان دشت آزادگان با محوریت ویروس کرونا

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشت آزادگان؛ جلسه شورای سلامت شهرستان دشت آزادگان به ریاست  مهندس پورعاطف معاون فرماندار و اعضای شورای سلامت برگزار شد. دکتر ناصر حاتم زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان در ابتدای این جلسه به اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشت آزادگان؛ جلسه شورای سلامت شهرستان دشت آزادگان به ریاست  مهندس پورعاطف معاون فرماندار و اعضای شورای سلامت برگزار شد.

دکتر ناصر حاتم زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان در ابتدای این جلسه به اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در کاهش بیماری کرونا اشاره کردند و از مسئولان و کارکنان ادارت خواستند با تشریح دستورالعمل ها و تهیه ملزومات بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در محل کار، شرایط رعایت پروتکل های بهداشتی را برای کارکنان فراهم نمایند.

دبیر شورای سلامت ؛ از مرکز بهداشت شهرستان بخاطر شناسایی بموقع بیماران کرونا مثبت و تلاش های شبانه روزی تمام پرسنل شبکه بهداشت و درمان به ویژه واحد مبارزه با بیماری ها که در شناسایی بیماران مبتلاء تاکنون بسیار موفق عمل کردند؛ تشکر کردند و با اشاره به فرهنگ‌سازی و نقش رسانه‌ها در مبارزه با کرونا افزودند؛ توجه به این امر بسیار حساس و مهم است و قطعا در ادامه مسیر نیاز به کمک آنها برای فرهنگ‌سازی‌ در جامعه داریم.

گفتنی است در ادامه؛ مسائل و مشکلات حوزه آب شرب شهرستان و رفع نواقص شکستگی لوله ها و نیازمندیهای آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در خصوص بیماری های مشترک انسان و دام همچون تب کریمه کنگو ، تب مالت، هاری و… که نیازمند توجه جدی دامپزشکی است مقرر گردید اجرای پروتکل های بهداشتی و ورود دستگاههای اجرایی به صورت تیمی انجام شود.

در پایان مهندس پورعاطف معاون سیاسی فرماندار با تأکید بر لزوم اجرای مصوبات قرارگاه گفتند؛ ویروس کرونا در حال گسترش است و مردم باید در خانه‌ها و شهرهای خودشان بمانند، بهداشت فردی را رعایت و از ارتباطات و حضور در تجمعات، پرهیز کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.