کد خبر : 29916
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 شهریور 1400 - 9:17
-

اخبار هندیجان

برگزاری جشن روز بهورز در شبکه بهداشت و درمان شهرستان هندیجان

برگزاری جشن روز بهورز در شبکه بهداشت و درمان شهرستان هندیجان
برنامه جامعی برای یکسری اصلاحات و تعمیرات در ابنیه خانه های بهداشت وجود دارد که در صورت تایید نهایی و حمایت دانشگاه، در دستور کار قرار خواهد گرفت.

شبکه خبری خوزستان | جشن روز بهورز در شبکه بهداشت و درمان هندیجان برگزار شد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما از هندیجان، مراسم گرامیداشت مقام بهورز با حضور دکتر داود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان، مهندس پرویز جوانمردی رئیس مرکز بهداشت، ایرج دلشاد مسوول حراست شبکه هندیجان و جمعی از بهورزان به نمایندگی از همه بهورزان پرتلاش هندیجانی به علت محدودیتهای کرونایی موجود، در سالن جلسات شبکه برگزار گردید.

 

در این جلسه دکتر رئیسی ضمن خیرمقدم و تبریک روز بهورز اظهار داشت : بهورزان یکی از مهمترین کارکنان حوزه سلامت هستند که حضورشان در روستاها به عنوان نماینده سیستم بهداشت و درمان کشور باعث شده عدالت در سلامت و توسعه پایدار در روستاها با تلاش و زحمات ایشان به معنی واقعی خود، عملی گردد.

 

وی افزود: برنامه جامعی برای یکسری اصلاحات و تعمیرات در ابنیه خانه های بهداشت وجود دارد که در صورت تایید نهایی و حمایت دانشگاه، در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 

پرویز جوانمردی رئیس مرکز بهداشت هندیجان گفت: بدون شک حوزه بهورزی هندیجان یکی از بهترین حوزه های بهورزی در سطح استان می باشد، عملکرد بهورزان در چند سال گذشته گواه این موضوع است، امیدواریم این روند و این تلاشها همچنان ادامه دار و بیشتر از قبل وجود داشته باشد و مشکلات بهداشتی روستاها با دستان توانمند بهورزان هندیجان بیش از پیش مرتفع شوند.

 

در پایان مراسم بهورزان نیز به بیان دیدگاهها و نظرات خود پرداختند و انتقادات و پیشنهادات خود را در این جلسه مطرح کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.