کد خبر : 40288
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1402 - 10:25
-

اخبار فرمانداری های خوزستان

اخبار فرمانداری دزفول

برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان موجب تربیت هنرمندانی هدفمند برای آینده و شناسایی استعدادها خواهد شد

برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان موجب تربیت هنرمندانی هدفمند برای آینده و شناسایی استعدادها خواهد شد
تعامل مردم دزفول با هنر و هنرمندان دارای پیشینه و سابقه طولانی است و برگزاری چنین جشنواره‌ای در شهرستان دزفول برگرفته از همین موضوع است.

شبکه خبری خوزستان | برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان موجب تربیت هنرمندانی هدفمند برای آینده و شناسایی استعدادها خواهد شد

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه، علیرضاخردمند فرماندار ویژه شهرستان دزفول ظهر امروز به عمره حجت الاسلام مسعود بهرام‌پور امام جمعه دزفول در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول حضور یافت و برنامه‌های نخستین روز از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول را مورد بازدید قرار دارد.

خردمند پس از تماشای دو اجرای صحنه‌ای و میدانی گفت: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان یکی از رویدادهای مهم و اساسی است چرا که موجب رشد و تربیت هنرمندانی بااستعداد و هدفمند برای آینده و شناسایی استعدادها خواهد شد.

وی افزود: تعامل مردم دزفول با هنر و هنرمندان دارای پیشینه و سابقه طولانی است و برگزاری چنین جشنواره‌ای در شهرستان دزفول برگرفته از همین موضوع است.

پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول با شعار “حال خوش کودکی، فصل خوش زندگی” از ۲۳ تا ۲۶ آبان ماه جاری در شهرستان دزفول برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.