کد خبر : 48143
تاریخ انتشار : جمعه 8 دی 1402 - 21:45
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای برگزاری اولین دوره ی توانمندسازی مدیران و فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات در آبادان + تصاویر بسته هستند
-

اخبار فرمانداری آبادان

اخبار فرمانداری های خوزستان

برگزاری اولین دوره ی توانمندسازی مدیران و فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات در آبادان + تصاویر

برگزاری اولین دوره ی توانمندسازی مدیران و فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات در آبادان + تصاویر
طرح آموزشی ولایت تا کنون برای مقاطع دانشجویی و دانش آموزی برگزار گردیده و این اولین بار می باشد که در خوزستان این طرح برای مدیران اجرایی برگزار شده است.

 

شبکه خبری خوزستان / اولین دوره ی توانمند سازی مدیران و فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات موسوم به طرح ولایت در محل فرمانداری ویژه آبادان برگزار شد.

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه آبادان در این دوره اساتیدی نظیر دکتر لارتی، حجه الاسلام والمسلمین حاجتی و دکتر شهریاری به عنوان مدرس حضور داشتند.

 

احسان عباسپور معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان در این نشست آموزشی ضمن تاکید بر استمرار دوره های توانمند افزایی مدیران گفت: طرح آموزشی ولایت تا کنون برای مقاطع دانشجویی و دانش آموزی برگزار گردیده و این اولین بار می باشد که در خوزستان این طرح برای مدیران اجرایی برگزار شده است ؛ امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی های مستمر شاهد تداوم دوره های تکمیلی در این حوزه باشیم.

 

شایان ذکر است این نشست آموزشی که از ۸صبح آغاز و تا ساعت۱۶ ادامه داشت که با همکاری فرمانداری ویژه و فرماندهی بسیج ادارات آبادان برگزار گردید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.