اخبار هندیجان

ناصر حکیمی

برگزاری اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب اسلامی در هندیجان + تصاویر 

برگزاری اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب اسلامی در هندیجان + تصاویر 
در این مراسم بیش از ۴۰۰ نفر از دانش آموزان نوجوانان و جوانان و دیگر اقشار و شهروندان حضور داشتند که به ۲۰ نفر که در جشنواره مالک اشتر انتخابی که برتر شناخته شدند بودند لوح تقدیر اهدا شد.

شبکه خبری خوزستان | اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین گام دوم انقلاب اسلامی در هندیجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما از هندیجان مراسم اجتماع بزرگ جوانان این شهرستان با حضور حجت الاسلام حسینی امام جمعه ، بحرکانی فرماندار ، علوی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دانش آموزان مدارس و جوانان در سالن اجتماعات خسروی برگزار شد.

در این مراسم حجت السلام سید حمید حسینی امام جمعه هندیجان گفت : بستر ترکیبی دشمن در فضای مجازی قصد جوانان و دانش آموزان را دارد شما باید مراقب باشید که فریب دشمنان انقلاب و کشور را نخورید.

وی ادامه داد: در گام دوم انقلاب قرار داریم دستاورد ها و برکات زیادی در گام اول داشتیم وتعداد بسیاری از جوانان و نوجوانان در راه انقلاب به شهادت رسیدند.

حسینی گفت : شما جوانان و نوجوانان بیاید پیشرفت‌ها و آرمانهای انقلاب که با خون شهدا به ثمر و آبیاری رسید خاطرات جنگ و ایثارگری ها رشادت رزمندگان هشت دفاع مقدس را به نسل جدید و جوانان انتقال دهید.

 در این مراسم بیش از ۴۰۰ نفر از دانش آموزان نوجوانان و جوانان و دیگر اقشار شهروندان حضور داشتند و در پایان به ۲۰ نفر که در جشنواره مالک اشتر انتخابی که برتر شناخته شدند بودند لوح تقدیر اهداشد.

خبرنگار ناصر حکیمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.