کد خبر : 37190
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 آبان 1401 - 10:16
-

برپایی نمایشگاه و اهدای کتاب در خوزستان به مناسبت هفته کتاب

برپایی نمایشگاه و اهدای کتاب در خوزستان به مناسبت هفته کتاب

اهواز- شبکه خبری خوزستان – برنامه‌های هفته کتاب با شعار ” ما همانیم که می‌خوانیم” با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله برپایی نمایشگاه و طرح “اهدای یک نهال، یک کتاب” در خوزستان در حال برگزاری است.

به گزارش روز یکشنبه شبکه خبری خوزستان در نخستین روز هفته کتاب که با عنوان ” کتاب، دانش آموز، آینده ” نامگذاری شده است طرح یک نهال یک کتاب با اهدای ۲۰۰ جلد کتاب به دانش آموزان مدرسه آمنه منطقه مندلی اهواز از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان آغاز شد. همچنین به مناسبت این هفته در مدرسه راهنمایی پسرانه شهدای جنت مکان شهرستان گتوند نیز در راستای طرح یک کتاب و یک نهال بیش ازیک صد جلد کتاب اهدایی این اداره کل پس از کاشت نهال به دانش آموزان اهدا شد.

نمایشگاه کتاب با بیش از یک هزار و ۵۰۰ عنوان کتاب در نگارخانه میرزا شوقی بهبهان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی گشایش یافت. در این نمایشگاه ، کتاب های مختلفی در رشته های ادبی، داستانی، روانشناسی ، کودک و نوجوان ، علمی ، زبان شناسی ، تاریخ ، پزشکی ، اطلاعات عمومی و مذهبی از ۴۰ ناشر مطرح کشور به نمایش عموم گذاشته شده است و علاقه مندان می توانند از تخفیف ۱۰ تا ۵۰ درصدی تمام کتاب های این نمایشگاه استفاده کنند.

برپایی هشتمین دوره ایستگاه نذر کتاب در شوشتر در جهت تشویق و ترغیب مردم به کتاب و مطالعه از دیگر برنامه هایی است که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر ، نهاد کتابخانه ها ، ستاد نماز جمعه و فرمانداری شوشتر در این هفته برگزار می‌شود.

این گزارش حاکیست:تجهیز و راه انداری کتابخانه، رونمایی از کتاب‌های تازه منتشر شده نویسندگان شوشتر، مسابقه ی ادبی ، نشست شاعران و برگزاری جایزه کتاب سال خوزستان، تجلیل از ناشران و ارکان صنعت نشر و رونمایی از بیش از ۳۰ عنوان کتاب چاپ شده در خوزستان از مهم‌ترین این برنامه‌ها در هفته کتاب و کتابخوانی خوزستان است.

سی‌امین دوره هفته کتاب از ۲۱ تا ۲۷ آبان ۱۴۰۱ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.