کد خبر : 11681
تاریخ انتشار : جمعه 25 بهمن 1398 - 19:36
-

برپایی غرفه محیط زیست شوشتر در جشنواره خیریه دهه مبارک فجر

برپایی غرفه محیط زیست شوشتر در جشنواره خیریه دهه مبارک فجر

برپایی غرفه محیط زیست شوشتر در جشنواره خیریه دهه مبارک فجر     غرفه محیط زیست شوشتر در جشنواره خیریه دهه مبارک فجر برپا شد شبکه خبری خوزستان: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر از برپایی غرفه محیط زیست در جشنواره خیریه برگزارشده به مناسبت ایام مبارک دهه فجر در پارک بعثت این شهرستان خبر داد.

برپایی غرفه محیط زیست شوشتر در جشنواره خیریه دهه مبارک فجر

 

 

غرفه محیط زیست شوشتر در جشنواره خیریه دهه مبارک فجر برپا شد

شبکه خبری خوزستان: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر از برپایی غرفه محیط زیست در جشنواره خیریه برگزارشده به مناسبت ایام مبارک دهه فجر در پارک بعثت این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان_ بهروز نجاتی در این خصوص گفت : در این جشنواره که با نام بازارچه مهربانی فروش غذا به منظور یاری کودکان نیازمند و سرطانی به همت کمیته امور بانوان فرمانداری شوشتر در محل پارک بعثت برپا شده بود اداره محیط زیست شوشتر با برپایی غرفه در کنار انجمن های پویندگان محیط زیست و هواداران کارون زلال اقدام به فروش گلدانهای زینتی و آپارتمانی، کیسه های پارچه ای و کود بیوکمپوست به نفع کودکان نیازمند نمود که با استقبال پرشور و چشمگیر مردم نوع دوست و خیر شهرستان شوشتر همراه بود.

نجاتی افزود: در پایان این جشنواره نیز فعالین زیست محیطی با پاکسازی و جمع آوری زباله های ریخته شده در محوطه پارک توجه همگان را به اهمیت توجه به حفظ و نگهداری پاکیزگی محیط زیست جلب نمودند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.