کد خبر : 33195
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 بهمن 1400 - 12:20
-

برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت ولادت حضرت امام علی (ع) و روز پدر توسط اتحادیه تعاون روستایی در دشت آزادگان

برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت ولادت حضرت امام علی (ع) و روز پدر توسط اتحادیه تعاون روستایی در دشت آزادگان

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان، به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ رجب سالروز میلاد امیرالمومنین حضرت علی(ع) و روز پدر اتحادیه تعاون روستایی شهرستان دشت آزادگان در غیاب ادارات و سازمان های متولی امور فرهنگی ایستگاه صلواتی در ورودی شهر سوسنگرد برپا کرد. باتوجه به اینکه یکی از راه های گسترش دین، بیان ارادت و

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان، به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ رجب سالروز میلاد امیرالمومنین حضرت علی(ع) و روز پدر اتحادیه تعاون روستایی شهرستان دشت آزادگان در غیاب ادارات و سازمان های متولی امور فرهنگی ایستگاه صلواتی در ورودی شهر سوسنگرد برپا کرد.

باتوجه به اینکه یکی از راه های گسترش دین، بیان ارادت و انس با اهل بیت(ع) مهرورزی و محبّت در کنار برگزاری مناسبت ها و جشن ها، برپایی ایستگاه صلواتی است متاسفانه در عدم اهتمام ادارات و سازمان های همچون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حوزه های علمیه خواهران و برادران تنها اداره ای که اقدام به برگزاری ایستگاه صلواتی در سالروز ولادت مولی مومنان حضرت علی علیه السلام کرد اداره تعاون و اتحادیه تعاون روستایی شهرستان دشت آزادگان بود.

تعجب برانگیز است که چرا باید در این روز بزرگ ادارات و سازمان های متولی امور فرهنگی هیچگونه مراسمی برای سالروز ولادت پر خیر و برکت فخر آفرینش، قرآن ناطق حضرت علی اعلا علیه السلام و گرامیداشت روز پدر تدارک دیده نشد؟ آیا بودجه‌ای برای اجرای کارهای فرهنگی به این ادارات و سازمان ها تخصیص نمی‌یابد یا در انجام وظایف خود اهمال و کم کاری می‌کنند؟

رسول شریفی مدیر عامل اتحادیه تعاون روستایی شهرستان دشت آزادگان گفت هدف از برپایی این ایستگاه صلواتی گرامیداشت این ایام خجسته و تبریک به مردم است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.