کد خبر : 36819
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 شهریور 1401 - 7:24
-

فرماندار شهرستان شادگان:

خبرنگار : مرتضی صویلاتی

برنامه‌های هفته «دفاع مقدس» باشکوه‌تر از همیشه برگزار می‌شود

برنامه‌های هفته «دفاع مقدس» باشکوه‌تر از همیشه برگزار می‌شود
فرماندار شهرستان شادگان گفت: ویژه برنامه‌های «هفته دفاع مقدس» امسال بهتر و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در شهرستان شادگان برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار ما در شادگان ، جمال صالح زاده امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس این شهرستان اظهار کرد: دفاع مقدس دورانی سرشار از حماسه و عرصه‌ای برای نمایش اوج ایثار واز خودگذشتگی بود که جانبازان و ایثارگران ستارگان و حماسه آفرینان این دوران پرافتخار هستند.

وی افزود: اجرای برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شادگان نیازمند مشارکت و همکاری کلیه دستگاه های اجرایی با دبیرخانه برگزاری برنامه های گرامیداشت است و ضروری است کلیه دستگاهها در این امر خطیر فعالانه مشارکت کنند.

فرماندار شادگان بر اجرای هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های این هفته تأکید کرد و گفت: از دستگاه‌های دولتی و اجرایی شهرستان شادگان تقاضا داریم تا با تمام امکانات در راستای هرچه باشکوه‌تر اجرا شدن برنامه‌های «هفته دفاع مقدس» حضور گسترده داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: مردم با ایستادگی، صبوری و مقاومت به پیروزی رسیدند و اینکه اکنون کشور بیمه و در امنیت کامل بوده، به برکت جانفشانی‌های دوران دفاع مقدس است.

صالح زاده در پایان بیان کرد: فرهنگ دفاع مقدس سبب بیمه شدن کشور شده و سرمنشاء آن فرهنگ عاشورا، کربلا و اربعین است و هرچه داریم از دفاع مقدس و عاشورا است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.