کد خبر : 22738
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 آبان 1399 - 6:15
-

برخورد با اصناف متخلف در اهواز برای پیشگیری از شیوع کرونا آغاز شد

برخورد با اصناف متخلف در اهواز برای پیشگیری از شیوع کرونا آغاز شد

فرماندار اهواز گفت: طرح برخورد با اصناف متخلف در سطح کلانشهر اهواز به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، باتوجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا آغاز شد. به گزارش شبکه خبری خوزستان جمال عالمی نیسی شامگاه سه‌شنبه در حاشیه بازدید از سطح شهر اهواز در نخستین روز از اعمال محدودیت فعالیت اصناف در

فرماندار اهواز گفت: طرح برخورد با اصناف متخلف در سطح کلانشهر اهواز به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، باتوجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا آغاز شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان جمال عالمی نیسی شامگاه سه‌شنبه در حاشیه بازدید از سطح شهر اهواز در نخستین روز از اعمال محدودیت فعالیت اصناف در جمع خبرنگاران بیان کرد: بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا مقرر شد که اصناف ردیف ۲ و ۳ و ۴ از صبح تا ساعت ۱۸ فعالیت داشته باشند و پس از این ساعت حضور آنها به منزله تخلف خواهد بود.

وی افزود: باتوجه به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا و برای حفظ سلامتی شهروندان، این محدودیت ها با جدیت دنبال شده و با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

فرماندار اهواز ادامه داد: این طرح در هشت منطقه اهواز آغاز شده و دستگاه‌های مختلف نیز نمایندگانی را در این مناطق مستقر خواهند کرد.

وی با بیان اینکه برخی اصناف اهواز در ابتدای اجرای این طرح نمره منفی گرفته‌اند گفت: در ابتدا تذکر لازم به اصناف داده، و در صورتی که رعایت نکنند با آنها بر اساس قانون برخورد، و فروشگاه پلمب می‌شود.

عالمی نیسی بیان کرد:انتظار می‌رود شهروندان در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند چرا که هر تصمیمی گرفته می‌شود در راستای حفظ سلامت مردم است.

به گزارش ایرنا مسوولان فرمانداری اهواز و سازمان صنعت و معدن به همراه جمعی از کارشناسان بهداشت و درمان اهواز در این بازرسی حضور داشتند و به اصناف متخلف تذکر دادند.

طرح محدودیت فعالیت اصناف از ۲۰ آبان به مدت یک ماه به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز شده و اصناف مشخص شده باید ساعت ۱۸ به فعالیت خود پایان دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.