اخبار هندیجان

ناصر حکیمی

با پیگیری فرماندار هندیجان رهاسازی آب از سد چمشیر انجام شد

با پیگیری فرماندار هندیجان رهاسازی آب از سد چمشیر انجام شد
طبق هماهنگی های صورت گرفته شده با شهرستان های بهبهان و امیدیه ، از ساعت ۱۸ روز چهارشنبه به مدت ۷۲ ساعت ، انهار زیدون ، امیدیه ، کانال شهید رجایی ، R1 و R2 بسته شدند .

 

شبکه خبری خوزستان / با پیگیری فرماندار هندیجان رهاسازی آب از سد چمشیر برای هندیجان انجام شد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما ، حسین بحرکانی فرماندار هندیجان خوشبختانه پس از پیگیری های متعدد ، از صبح روز پنجشنبه ۱۴ دی ماه ، رهاسازی آب از سد چمشیر بمنظور تامین آب شرب و کشاورزی مردم شریف شهرستان هندیجان آغاز شد .

 

فرماندار هندیجان گفت : این رهاسازی به مدت ۷۲ ساعت با دبی خروجی ۴۵ متر مکعب بر ثانیه به منظور مصرف شرب ، کشاورزی و بهبود کیفیت آب رودخانه زهره هندیجان  آغاز شد .

 

وی افزود : طبق هماهنگی های صورت گرفته شده با شهرستان های بهبهان و امیدیه ، از ساعت ۱۸ روز چهارشنبه به مدت ۷۲ ساعت ، انهار زیدون ، امیدیه ، کانال شهید رجایی ، R1 و R2 بسته شدند .

 

نماینده عالی دولت در شهرستان هندیجان در پایان گفت : رعایت حقابه شهرستان هندیجان و توزیع عادلانه آن توسط شهرستان های بهبهان و امیدیه ضروری بوده و انتظار می رود مسئولین امر همکاری لازم را در این خصوص انجام و نسبت به کنترل و انسداد انهار و کانال های عظیمی که در حوزه های استحفاظی این دو شهرستان و مسیرهای بالادست وجود دارد همکاری و اقدام لازم را به عمل آورند.

 

 

خبرنگار ناصر حکیمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.