کد خبر : 25652
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 - 10:22
-

با همکاری شهرداری مسجدسلیمان و کارخانجات تانکسازی شهید فرخ نیا نزاجا مسابقات اسب‌دوانی بمناسبت دهه فجر برگزار می‌گردد

با همکاری شهرداری مسجدسلیمان و کارخانجات تانکسازی شهید فرخ نیا نزاجا مسابقات اسب‌دوانی بمناسبت دهه فجر برگزار می‌گردد

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرروز؛ پیمان مولایی شهردار مسجد سلیمان طی جلسه‌ای که برگزار شد ضمن اعلام این خبر افزود : با حمایت شهرداری مسجدسلیمان و همکاری سایر ارگانهای مربوطه مسابقات اسب‌دوانی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در شهرستان مسجد سلیمان برگزار می‌شود. وی ادامه داد: این سری از مسابقات

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرروز؛ پیمان مولایی شهردار مسجد سلیمان طی جلسه‌ای که برگزار شد ضمن اعلام این خبر افزود : با حمایت شهرداری مسجدسلیمان و همکاری سایر ارگانهای مربوطه مسابقات اسب‌دوانی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در شهرستان مسجد سلیمان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این سری از مسابقات که برای اولین بار برگزار خواهد شد با همکاری هیئت سوارکاری مسجدسلیمان، کارخانجات تانکسازی شهید فرخ نیا نزاجا در حال برنامه‌ریزی میباشد .

مولایی تصریح کرد : کلیه‌ی اسب‌های مدرک‌دار، بدون مدرک و عشایری می‌توانند با مراجعه به روابط عمومی شهرداری مسجد سلیمان و همچنین باشگاه سوارکاری کارخانجات تانکسازی شهید فرخ‌نیا و ثبت‌نام از تاریخ ۹ لغایت ۱۸ بهمن‌ماه در این مسابقات شرکت کنند و زمان برگزاری مسابقات روز پنجشنبه ۲۳ بهمن ماه ساعت ۱۳ خواهد بود که در پایان به نفرات برتر جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.