اخبار فرمانداری شادگان

اخبار فرمانداری های خوزستان

با سواد شدن پنج هزار و ۵۰۳ نفر از سال ۹۵ تا پایان سال ۱۴۰۱ در شهرستان شادگان

با سواد شدن پنج هزار و ۵۰۳ نفر از سال ۹۵ تا پایان سال ۱۴۰۱ در شهرستان شادگان
بخشداران ، شبکه بهداشت و درمان ، نهادهای حمایتی و سایر ادارات در راستای ترغیب و تشویق افراد محروم جهت شرکت در کلاس های سوادآموزی با آموزش دهندگان همکاری کنند. 

شبکه خبری خوزستان / فرماندار شادگان گفت : پنج هزار و ۵۰۳ نفر از سال ۹۵ تا پایان سال ۱۴۰۱ باسواد شدند.

 

جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان به ریاست صالح زاده فرماندار شادگان و با حضور منصوری امام جمعه شهرستان ، حداد پور رئیس اداره آموزش و پرورش و سایر اعضاء در محل سالن جلسات غدیر اداره آموزش پرورش برگزار شد.

 

صالح زاده در این جلسه با گرامیداشت سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی به فرمان امام (ره) در هفتم دی سال ۱۳۵۸ ، گفت: تاسیس نهضت سوادآموزی به عنوان یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

 

رئیس شورای آموزش و پرورش ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاشهای مجموعه سواد آموزی آموزش و پرورش شهرستان ادامه داد: با همت اداره سواد آموزی شادگان از سال ۹۵ تا ۱۴۰۱ تعداد پنج هزار و ۵۰۳ نفر در سطح شهرستان با سواد شدند.

 

فرماندار شادگان همچنین با بیان اینکه تمام ادارات شهرستان باید برای ریشه کنی بی سوادی تلاش کنند عنوان داشت : بخشداران ، شبکه بهداشت و درمان ، نهادهای حمایتی و سایر ادارات در راستای ترغیب و تشویق افراد محروم از جهت شرکت در کلاس های سوادآموزی با آموزش دهندگان همکاری کنند.

 

وی به نقش مهم و اساسی خطبا و روحانیون در جامعه اشاره کرد و افزود : حوزه علمیه و ائمه جماعت به لحاظ ارتباطی که محله محور در مساجد دارند آحاد مردم را به اهمیت سواد و همچنین ترغیب تبلیغ نمایند.

 

فرماندار شادگان در پایان گفت : برگزاری مسابقه مربوط به مهارت های زندگی بین سواد آموزان ، پیگیری حق الزحمه آموزش دهندگان و همچنین استخدام آنها ، معرفی افراد محروم از سواد از سوی نهادهای حمایتی و تشویق آنها به شرکت در کلاسهای سواد آموزی از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.