کد خبر : 33211
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 بهمن 1400 - 8:05
-

مصطفی شکیبافر

بازدید ورناصری ، سرپرست فرمانداری و مسئولین شهرستان از روستاهای بخش رغیوه ، پروژه های عمرانی ، محله ها ، جلسه با شهردار و شورای شهر هفتکل + تصاویر

بازدید ورناصری ، سرپرست فرمانداری و مسئولین شهرستان از روستاهای بخش رغیوه ، پروژه های عمرانی ، محله ها ، جلسه با شهردار و شورای شهر هفتکل + تصاویر
شبکه خبری خوزستان | دکتر علیرضا ورناصری به همراه سرپرست فرمانداری و مسئولین شهرستان هفتکل از روستاهای بخش رغیوه ، پروژه های عمرانی ، محلات شهرستان هفتکل و جلسه با شهردار و شورای شهر هفتکل بازدید کرد.

 

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی نماینده مردم شریف شهرستانهای مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی:

 

 

 

 در ابتدا علیرضا ورناصری با همراهی سرپرست فرمانداری و جمعی از مسئولین شهرستان هفتکل از روستاهای ابوطباره- بنه عجم – عبادات ۱- عبادات ۲ و شجیرات بازدید میدانی بعمل آوردند و با اهالی محترم و شریف این روستاها دیدار کردند.

 

 

 

 عضو کمیسیون انرژی مجلس سپس بازدید میدانی از روند پیشرفت جاده خروجی هفتکل به باغملک داشت ، همچنین نماینده مردم در مراسم کلنگ زنی بزرگترین مجتمع رفاهی بین راهی کشور واقع در روستای گورکرد شهرستان هفتکل با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی انجام شد نیز حضور یافت. 

 

 

 

 در ادامه برنامه سفر کاری نماینده بازدید از پروژه جاده چهارخطه هفتکل به باغملک (هم اکنون بخشی از آن در حال آسفالت است) صورت گرفت.

 

 

 

 نماینده مردم در مجلس با حضور در شهرک دامپروری شهرستان هفتکل نیز دیداری با دامداران این مجموعه داشت و پیگیر رفع مشکلات آنها شد.

 

 

 

 سفر یک روزه علیرضا ورناصری با حضور در محلات کوی شهید طالقانی و کوی شهید هاشم پور شهرستان هفتکل و دیدار چهره به چهره با اهالی و ساکنین محترم این محلات ادامه یافت ، نماینده مردم ضمن بازدید از این محلات، مشکلات مردم شریف منطقه را نیز پیگیری کرد.

 

 

 

 بخش پایانی حضور عضو کمیسیون انرژی مجلس در هفتکل برگزاری جلسه با شهردار ، شورای شهر هفتکل با حضور امام جمعه ، فرماندار و مسئولین شهرستان هفتکل بود ، در این جلسه که در سالن جلسات شهرداری برگزار شد ضمن جمع بندی این سفر، شهردار هفتکل مشکلات شهرداری شهرستان هفتکل را عنوان کرد و تقاضای مساعدت و پیگیری نماینده در جهت رفع مشکلات شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.