کد خبر : 5736
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 مهر 1398 - 9:04
-

بازدید نماینده ولی فقیه در خوزستان از ‌وضعیت پروژه‌های اربعین در مرز چذابه + تصویر‌

بازدید نماینده ولی فقیه در خوزستان از ‌وضعیت پروژه‌های اربعین در مرز چذابه + تصویر‌

بازدید نماینده ولی فقیه در خوزستان از ‌وضعیت پروژه‌های اربعین در مرز چذابه + تصویر‌ ‌نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در آستانه اربعین حسینی از آخرین وضعیت پروژه‌های اربعین حسینی مرز چذابه پایانه بازدید کرد. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه

بازدید نماینده ولی فقیه در خوزستان از ‌وضعیت پروژه‌های اربعین در مرز چذابه + تصویر‌
‌نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در آستانه اربعین حسینی از آخرین وضعیت پروژه‌های اربعین حسینی مرز چذابه پایانه بازدید کرد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در آستانه اربعین حسینی از پروژه‌های راه‌سازی محور منتهی به پایانه مرزی چذابه و پروژه‌های در حال ساخت در پایانه بازدید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در حاشیه بازدید از پروژه‌های راهسازی ضمن تاکید بر تسریع در تکمیل پروژه‌ها برای ارائه شایسته خدمات به زائران امام حسین(ع)، به کارگران مشغول به کار خداقوت گفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد در بازدید از پایانه مرزی چذابه، ضمن بررسی آخرین وضعیت خدمات‌رسانی، در جریان وضعیت آمادگی پایانه برای استقبال از زائران اربعین قرار گرفت.

امام جمعه اهواز باحضور در بخش‌های مختلف پایانه مرزی چذابه و دیدار صمیمی با دست‌اندرکاران پایانه، در جریان نقاط قوت و ضعف قرار گرفت و پیگیری‌های لازم را انجام داد.
همچنین نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در جمع موکب‌داران که در حال ساخت و ساز مواکب در پایانه مرزی چذابه بودند، حضور صمیمی به هم رساند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در این حضور صمیمی ضمن عرض خداقوت به خادمان امام حسین(ع) و پیگیری مشکلات مواکب، دقایقی را به کمک به آنها اختصاص داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.