کد خبر : 12665
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 اسفند 1398 - 10:28
-

بازدید نماینده ولی‌فقیه در خوزستان از سازمان تبلیغات اسلامی + تصاویر

بازدید نماینده ولی‌فقیه در خوزستان از سازمان تبلیغات اسلامی + تصاویر

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز از بخش‌های مختلف سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان بازدید کرد. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد نبی موسوی‌فرد در حاشیه این بازدید بر ضرورت فعال کردن‌ نماز صبح و ظهر با توجه به ظرفیت بسیار خوب در استان خوزستان

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز از بخش‌های مختلف سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان بازدید کرد.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد نبی موسوی‌فرد در حاشیه این بازدید بر ضرورت فعال کردن‌ نماز صبح و ظهر با توجه به ظرفیت بسیار خوب در استان خوزستان تأکید کرد و گفت: برای مساجدی که فعال نیستند نیز باید راهکارها متناسب با شرایط اتخاذ شود.

وی افزود: برخی از روحانیون توان بسیار بالایی درزمینه فرهنگی دارند و استفاده در دیگر موقعیت‌ها موجب اتلاف توانمندی آن‌ها می‌شود بنابراین باید حمایت شوند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان بابیان این‌که حلقه مفقوده‌ای در مدیریت مساجد استان خوزستان وجود دارد‌ ادامه داد: لازم است که شورای مساجد در استان خوزستان به معنای واقعی کلمه فعال شوند.

موسوی‌فرد عنوان کرد: امام جماعت در مساجد به تفسیر قرآن بپردازد و از این ظرفیت به معنای واقعی کلمه استفاده شود همچنین حساب ویژه و برنامه‌ریزی خاص برای فعال کردن مساجد درزمینهٔ تفسیر ترتیبی و موضوعی باز شود.

وی بیان کرد: قرآن کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه کتاب‌های مهجور هستند و همان‌گونه که در مساجد باب شده روزانه یک صفحه قرائت شود لازم است یک صفحه نهج‌البلاغه قرائت و یک نکته از آن نیز تشریح داده شود.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: امام جماعت می‌تواند یک سیر مطالب پیرامون مسائل مختلف را بگذارد البته نیازمند برگزاری دوره با حضور اساتید برجسته است. مدت‌زمان لازم برای این مسئله می‌تواند به مدت ۳ دقیقه باشد.

موسوی‌فرد بر ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در مساجد استان خوزستان تأکید کرد و افزود: پیگیری این مسئله نیازمند گروه ویژه است که باید تشکیل شود. با توجه به تعطیلی شدن اعتکاف در ماه مبارک رجب، برای دهه پایانی ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی صورت گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.