کد خبر : 286
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 اردیبهشت 1398 - 10:39
-

بازدید فرماندار هفتکل از مراکز خرید گندم در این شهرستان

بازدید فرماندار هفتکل از مراکز خرید گندم در این شهرستان

فرماندار شهرستان هفتکل به صورت سرزده از مراکز خرید گندم در این شهرستان بازدید کرد. فرماندار هفتکل ضمن تقدیر از زحمات اداره تعاون روستایی وجهاد کشاورزی افزود: به منظور رضایتمندی کشاورزان و نداشتن هیچ گونه دغدغه ای در فروش گندم ، این فرمانداری چندین جلسه پیرامون خرید تضمینی گندم با متولیان خرید گندم برگزار نموده

فرماندار شهرستان هفتکل به صورت سرزده از مراکز خرید گندم در این شهرستان بازدید کرد.

فرماندار هفتکل ضمن تقدیر از زحمات اداره تعاون روستایی وجهاد کشاورزی افزود: به منظور رضایتمندی کشاورزان و نداشتن هیچ گونه دغدغه ای در فروش گندم ، این فرمانداری چندین جلسه پیرامون خرید تضمینی گندم با متولیان خرید گندم برگزار نموده که کار خرید گندم بصورت فعال در تمام مراکز خرید شهرستان در حال انجام می باشد.

سید عابدین طباطبایی افزود: امسال در این شهرستان هیچگونه محدودیتی در امر خرید وجود ندارد و مراکز خرید تعاون روستایی در آمادگی کامل برای خرید بسر می برند.

نماینده عالی اظهار داشت: خرید تضمینی گندم توسط دولت موجب جلوگیری از سودجویی برخی واسطه ها می شود.

فرماندار شهرستان هفتکل اضافه کرد: بر اساس مصوبات شورای کشاورزی شهرستان مقرر شده که اداره تعاون روستایی و جهاد کشاورزی هماهنگی لازم در خصوص افزایش نیروی انسانی و فعّالیّت در شیفت های کاری در کلیه مراکز خرید شهرستان اقدام نمایند که این مورد اجرایی شده است.

منبع : خورنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.