کد خبر : 13387
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 اسفند 1398 - 13:16
-

بازدید فرماندار دشت آزادگان و مسولین از کوی البوجلال جنوبی

بازدید فرماندار دشت آزادگان و مسولین از کوی البوجلال جنوبی

فرماندار دشت آزادگان به همراه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، شهردار سوسنگرد و مدیر شبکه بهداشت و درمان با حضور در منطقه کوی البوجلال جنوبی از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات ساکنین این منطقه قرار گرفت. به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی فر مانداری دشت آزادگان :

فرماندار دشت آزادگان به همراه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، شهردار سوسنگرد و مدیر شبکه بهداشت و درمان با حضور در منطقه کوی البوجلال جنوبی از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات ساکنین این منطقه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی فر مانداری دشت آزادگان : حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در این بازدید با تاکید بر حل سریع مشکلات این منطقه ، اظهار داشت: به اداره آب و فاضلاب شهرستان تاکید کردیم ، مشکل فاضلاب این منطقه را در اولویت کاری خود قرار داده و تا ۲۴ ساعت نسبت به رفع مشکل فاضلاب این منطقه اقدام نماید از شهردار نیز خواسته شد به این منطقه باید توجه بیشتری نموده و مشکلات خیابان های آن نیز مرتفع نماید.

حمید سیلاوی افزود: برنامه ریزی ویژه برای حل مشکلات مناطق شهری سوسنگرد شده است ولی با توجه به بحران های موجود در اجرای خیلی از برنامه ریزی ها تاخیر صورت گرفته است و از تمامی دستگاه های متولی خواستیم مشکلات این منطقه را پیگیری و حل و فصل نمایند.

فرماندار دشت آزادگان تصریح کرد : حجم کارهای عمرانی و وجود بحران بیماری کرونا و سیل باعث شده خدمات کمتری به بعضی مناطق شهری داده شود و ادامه داد : هدف همه ما حل مشکلات و ارائه خدمات عمومی مناسب به تمامی مناطق شهری و روستایی است که این کار تعامل و همراهی همه مسئولین خدمات رسان را می طلبد و در جهت رفع مشکلات و خدمات رسانی تمامی تلاش خود را خواهیم کرد.

در این بازدید فرمانداردشت آزادگان با تشکر و قدردانی از همراهی و پیگیری نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ، ابراز امیدواری کرد با تلاش و همت مدیران و پشتیبانی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ان شاء الله در سال جدید با همتی مضاعف و برنامه ریزی مدون و سرکشی های مستمر ، سعی خواهیم کرد اکثر مشکلات مناطق شهر سوسنگرد و علی الخصوص مناطق حاشیه ای را مرتفع نمائیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.