کد خبر : 40109
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آبان 1402 - 7:47
-

اخبار شهرداری اهواز

اخبار شهرداری های خوزستان

بازدید شبانه شهردار اهواز از سپتیک کوی علوی

بازدید شبانه شهردار اهواز از سپتیک کوی علوی
ا توجه به عدم تکمیل خط و آغاز فصل بارش‌ها این مرکز به صورت موقت وارد مدار می‌شود تا فشار از روی شبکه فاضلاب غربی کمتر گردد.

شبکه خبری خوزستان / شب گذشته ۲۳ آبان ماه، امینی شهردار اهواز به همراه جمعی از معاونین خود از سپتیک کوی علوی بازدید کرد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز، رضا امینی پس از بازدید از سپتیک دفع آب‌های سطحی کوی علوی اظهار داشت: این خط بطول ۳ کیلومتر، توانایی دفع آب‌های سطحی غرب اهواز به مساحت ۸۰۰ هکتار را داراست و پس از گذشت از دانشگاه شهید چمران، آن را به سمت رودخانه کارون هدایت می‌کند.

وی با تشکر از صبر ویژه شهروندان جهت اجرای خط ادامه داد: با توجه به عدم تکمیل خط و آغاز فصل بارش‌ها این مرکز به صورت موقت وارد مدار می‌شود تا فشار از روی شبکه فاضلاب غربی کمتر گردد.

امینی با اشاره به همکاری‌های سازمان آبفا، مدیریت فنی و عمرانی استانداری و پشتیبانی شورای اسلامی شهر ابراز امیدواری کرد: در صورت بارش‌های پر حجم بتوانیم رضایتمندی شهروندان را در دفع آب‌های سطحی کسب کنیم.

وی با یادآوری برآوردهای طرح جامع آب‌های سطحی اهواز به میزان ۱۲۰ هزار میلیارد ریال بودجه بر اساس محاسبات سال ۱۴۰۰ و قبل از آن عنوان داشت: در حال حاضر این خط با هزینه بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد ریال راه اندازی شده و امیدوار هستیم با ادامه طرح ترکیبی فاضلاب شهر اهواز و آب‌های سطحی بتوانیم شرایط بهتری برای محیط زیست و زندگی شهروندان ایجاد کنیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.