اخبار شهرداری اهواز

اخبار شهرداری های خوزستان

بازدید سرپرست اداره حفاظت محیط زیست اهواز از سازمان اتوبوسرانی شهرداری

بازدید سرپرست اداره حفاظت محیط زیست اهواز از سازمان اتوبوسرانی شهرداری
با حضور سرپرست اداره حفاظت محیط زیست اهواز و معاونین مربوطه در سازمان اتوبوسرانی بر افزایش تعداد جایگاه های سوخت اتوبوس ها تاکید شد.
بازدید سرپرست اداره حفاظت محیط زیست اهواز از سازمان اتوبوسرانی
شبکه خبری خوزستان / سرپرست اداره حفاظت محیط زیست اهواز از سازمان اتوبوسرانی شهرداری بازدید کرد.
به گزارش اداره ارتباطات سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز ، با حضور سرپرست اداره حفاظت محیط زیست اهواز و معاونین مربوطه در سازمان اتوبوسرانی بر افزایش تعداد جایگاه های سوخت اتوبوس ها تاکید شد.

صغری رستمی سرپرست اداره حفاظت محیط زیست اهواز در سازمان اتوبوسرانی حاضر شد و با سلیمانی معاون حمل و نقل و ترافیک و آهن جان سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت اله سلیمانی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز در حاشیه این دیدار گفت : از سال گذشته جهت اورهال و احداث یک جایگاه استاندارد سوخت گازوئیل مقدمات و طرح های اولیه انجام شده بود لذا این موضوع با توجه به ورود اتوبوس های جدید اجرایی شدن آن از اهمیت و ضرورت بیشتری برخوردار می باشد.

سلیمانی افزود : بر همین اساس نشست ویژه ای با سرپرست اداره حفاظت محیط زیست اهواز در سازمان اتوبوسرانی برگزار شد و هماهنگی های لازم جهت مجوز ایجاد یک جایگاه پمپ گازوئیل جدید در توقفگاه قدس بحث و تبادل نظر شد.

در پایان رستمی سرپرست اداره حفاظت محیط زیست اهواز و هیئت همراه از محوطه توقفگاه قدس و جایگاه سوخت فعلی بازدید کردند و شرایط محیطی آن را مورد بررسی قرار دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.