کد خبر : 41616
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1402 - 8:54
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بازدید از جایگاه های سبدی مجاز عرضه ی کپسول مایع در آبادان / با جایگاه دارهای متخلف برخورد تعزیری و قضایی می شود  بسته هستند
-

هشدار

اخبار فرمانداری های خوزستان

بازدید از جایگاه های سبدی مجاز عرضه ی کپسول مایع در آبادان / با جایگاه دارهای متخلف برخورد تعزیری و قضایی می شود 

بازدید از جایگاه های سبدی مجاز عرضه ی کپسول مایع در آبادان / با جایگاه دارهای متخلف برخورد تعزیری و قضایی می شود 
در بازدید انجام شده برخی از جایگاه ها اتمام موجودی کپسول را اعلام کرده بودند که هماهنگی لازم با شرکت پرسی گاز جهت شارژ مجدد صورت گرفت.

 

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه آبادان علی حنظل عیدانی معاون برنامه ریزی و توسعه ی فرمانداری ویژه آبادان در این خصوص اظهار داشت : در بازدید انجام شده برخی از جایگاه ها اتمام موجودی کپسول را اعلام کرده بودند که هماهنگی لازم با شرکت پرسی گاز جهت شارژ مجدد صورت گرفت.

 

وی گفت : علاوه بر نظارت بازرسان صمت،در جایگاه های پرتردد نیز یک نفر از شرکت پخش فرآورده های نفتی با حضور در جایگاه، بر روند توزیع و عرضه نظارت دارند و همکاری لازم در خصوص ثبت نام سرپرست خانوار در سامانه سدف را انجام خواهند داد.

 

عیدانی تصریح کرد : در صورت تخلف جایگاه دارها در عرضه ی سیلندر گاز ،علاوه بر برخورد تعزیری، با هماهنگی بعمل آمده با دادستان محترم با اخلال گران در بازار برخورد قضایی صورت می گیرد. در همین رابطه شهروندان در صورت مشاهده تخلف در جایگاه های مذکور مراتب را با سامانه ی ۱۲۴ اداره صمت در میان گذارند.

 

شایان ذکر است همشهریان با ثبت نام در سامانه سدف می توانند تا پایان سال جاری از سهمیه تخصیص یافته به خانوار برای استفاده از گاز مایع(سیلندر) استفاده کنند.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.