کد خبر : 26150
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اسفند 1399 - 7:28
-

ایذه مشکل سیمان ندارد/سودجویان بازار سیمان را گران کردند

ایذه مشکل سیمان ندارد/سودجویان بازار سیمان را گران کردند

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از فارس؛ طهمورث مردانی رئیس اداره سازمان صمت ایذه امروز با اشاره به توزیع روزانه سیمان در تمام فروشگاه‌های مصالح ساختمانی سطح شهرستان اظهار کرد: چندین کامیون حمل سیمان روزانه تمام مراکز در شهرستان را پوشش می‌دهند تا مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد. وی با بیان

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از فارس؛ طهمورث مردانی رئیس اداره سازمان صمت ایذه امروز با اشاره به توزیع روزانه سیمان در تمام فروشگاه‌های مصالح ساختمانی سطح شهرستان اظهار کرد: چندین کامیون حمل سیمان روزانه تمام مراکز در شهرستان را پوشش می‌دهند تا مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه تاکنون در ایذه کمبود سیمان گزارش نشده است افزود: با توجه به موقعیت پیش آمده در برخی از شهرها و کمبود مقطعی سیمان در آنها، عده‌ای از فرصت به وجود آمده جهت سودجویی خود استفاده کرده و اقدام به برهم زدن بازار کردند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ایذه با اشاره به تشکیل پرونده برای چند متخلف فروش سیمان در شهرستان بیان کرد: سیمان‌ها با نرخ دولتی در تمام مراکز فروش مصالح ساختمانی ایذه توزیع می‌شود و قیمت مصوب فروش آن نیز هر پاکت ۲۶ هزار تومان است و فروش خارج از قیمت مصوب دولتی ممنوع بوده و با متخلفان برخورد می‌شود.

مردانی با اشاره به تخلف برخی از فروشندگان سطح شهرستان و فروش سیمان با نرخ خارج از بخشنامه گفت: عده‌ای از عوامل فروش با توجیه قیمت کرایه تریلر حمل بار و بارنامه خود و گلایه از آن اقدام بالابردن قیمت فراتر از نرخ دولتی سیمان می‌کنند و باعث برهم زدن نظم بازار شده‌اند که شهروندان در صورت مشاهده قیمت بالاتر از نرخ مصوب مراتب را در تماس با شماره تلفن ۱۲۴ به اداره صمت  گزارش دهند.

وی در ادامه با اشاره به توزیع روزانه روغن در فروشگاه‌های شهرستان ایذه افزود: با وجود اینکه مساله کمبود روغن حل شده است ولی شاهد سودجویی برخی از افراد و تقاضای بیش از حد شهروندان برای روغن هستیم که این مساله باعث کمبود آن در  شهرستان شده است.

مردانی با بیان اینکه اگر هجوم و صف‌های خرید روغن کاهش پیدا کند شاهد عادی شدن موجودیت روغن در مغازه‌های سطح شهر خواهیم بود ادامه داد: هیچ‌گونه کمبودی جهت روغن در این شهرستان وجود ندارد و ۳۵ تن دیگر در روزهای آینده در بازار توزیع می‌شود و انتظار داریم شهروندانی که مشکل کمبود روغن ندارند دیگر به فروشگاه‌ها مراجعه نکنند تا با عادی شدن مساله بازار تنظیم و کمبود به طور کامل رفع شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.