کد خبر : 43335
تاریخ انتشار : جمعه 17 آذر 1402 - 11:16
-

اخبار بسیج

اخبار بسیج خوزستان

اولین رویداد رسانه‌ای جام امید در خوزستان برگزار شد + تصاویر

اولین رویداد رسانه‌ای جام امید در خوزستان برگزار شد + تصاویر
اولین رویداد رسانه‌ای «جام امید» خوزستان با هدف ایجاد جبهه واحد رسانه‌ای در اهواز برگزار شد در این رویداد ۲۹ تیم رسانه‌ای با محوریت «جهاد تبیین»، «جهادخدمت»، «امید آفرینی» به رقابت پرداختند.

 

شبکه خبری خوزستان / اولین رویداد رسانه‌ای جام امید در خوزستان برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان،  دیروز پنج‌شنبه ۱۶ آذر آیین افتتاح نخستین رویداد رسانه‌ای «جام رسانه امید» با حضور رییس سازمان بسیج رسانه‌ای کشور در تالار اجتماعات شرکت ملی حفاری ایران در شهر اهواز برگزار شد.

 

 

 

سجاد بهمئی رییس سازمان بسیج رسانه خوزستان ضمن خوشامدگویی به حاضرین در اولین رویداد رسانه‌ای جام امید خوزستان گفت: هدف از برگزاری این رویداد این است که رسانه‌ها را به یک جبهه واحد برسانیم تا در زمان بحران‌ها حرفی برای گفتن داشته باشیم و در مقابل رسانه معاند، توانایی در دست گیری فضای فکری و آفند رسانه‌ای داشته باشیم.

 

 

 

 

مرتضی کارآموزیان ریبس سازمان بسیج رسانه کشور در این رویداد گفت: بعد از اتفاقات و جنگ رسانه‌ای سال گذشته از چهار رسانه معاند حدود ۲۱ هزار مطلب دروغ تولید شد که باتوجه به باورپذیری بالای جامعه، موجی از دروغ در کل کشور ایجاد کرد که این موضوع باعث شد که دیدبان با بصیرت انقلاب اسلامی ایران و جهان بحث جهاد تبیین را مطرح نماید.

 

 

وی افزود : پس از صدور فرمان ولی امر مسلمین جهان مبنی بر جهاد تبیین می بایست رسانه‌ها پیش از همه آگاه شوند تا آگاهی دقیق، صحیح و درست مد نظر رهبر معظم انقلاب برای رو به رو شدن با جنگ رسانه‌ای دشمن رقم بخورد.

 

 

 

 

مهدی آدینه رییس فضای مجازی بسیج کشور گفت: این جام با سه رویکرد جهاد امیدآفرینی، جهاد خدمت و جهاد تبیین در قالب تولیدات مختلف رسانه ای و انتشار آن در سطح استانی و ملی انجام خواهد ‌شد.

 

 

وی ادامه داد: انعکاس پیشرفت استان در این جام اهمیت بسیار زیادی دارد و ارزیابی بازخورد تولیدات خبری در رسانه ها توسط پایشگر به صورت هوشمند انجام می‌شود.

 

 

علی محمدی مدیر عامل فولاد اکسین خوزستان گفت: رهبر معظم انقلاب همواره تاکید کرده اند که جهاد تبیین را باید جدی بگیریم، امروز رسانه ها در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند و می‌توانند در امید آفرینی و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران نقش آفرینی موثری داشته باشند.

 

 

در این رویداد ۲۹ تیم رسانه‌ای با محوریت «جهاد تبیین»، «جهادخدمت»، «امید آفرینی» به رقابت پرداختند.

 

 

گفتنی است نتایج این رویداد طی پنج روز آینده اعلام خواهد شد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.