اخبار شهرداری اهواز

اخبار شهرداری های خوزستان

اهدای اقلام ورزشی به ۱۰۰ تیم فوتبال محلات اهواز + تصاویر

اهدای اقلام ورزشی به ۱۰۰ تیم فوتبال محلات اهواز + تصاویر
بازسازی زمین‌های چمن مصنوعی و تسطیح و سکوگذاری و نورپردازی زمین‌های خاکی سطح شهر اهواز را همچنان در دستور کار داریم و این پروژه‌ها را با جدیت جلو می‌بریم.
شبکه خبری خوزستان / اقلام ورزشی به ۱۰۰ تیم فوتبال محلات اهواز اهدا شد.
به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی سازمان معاونت فرهنگی اجتماعی ورزشی، عصر روز سه‌شنبه ۲۱ آذرماه مراسمی در جهت تکریم فوتبال محلات از سوی شهرداری اهواز برگزار شد.

 

این مراسم جهت اهدای اقلام ورزشی شامل توپ فوتبال و دست‌لباس به ۱۰۰ تیم فوتبال محلات اهواز و همچنین آیین کلنگ‌زنی پروژه سکوگذاری و نورپردازی ۱۰ زمین فوتبال خاکی در سطح شهر اهواز، برگزار گردید.

 

در این مراسم که با حضور نمایندگان تیم‌های فوتبال محلات، مسئولین شورای ورزش محلات اهواز، پیشکسوتان فوتبال اهواز و جمعی از مسئولین برگزار شد، سیاوش بختیاری‌زاده پیشکسوت فوتبال خوزستان اظهار داشت: ورزش و فوتبال محلات نقش اساسی در پیشرفت فوتبال حرفه‌ای ما دارد، امروز که وضعیت جدول رده‌بندی لیگ برتر و به‌خصوص جایگاه تیم‌های استان را می‌بینیم، غصه می‌خوریم.

 

وی افزود: بخشی از شرایط امروز باشگاه‌های ما ناشی از عدم توجه به استعدادهای محلات اهواز همچون آخراسفالت، ۱۶هکتاری، کوت‌عبدالله، زرگان و ملاشیه است و استفاده صحیح و به‌جایی از استعدادهای جوان نمی‌شود.

 

 

در بخش دیگری از برنامه حجت‌الاسلام حمید رعیتی معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهردار اهواز گفت: از ابتدای حضورمان در شهرداری، یکی از اولویت‌های اصلی ما توجه و رسیدگی بیشتر به ورزش محلات است. از ظرفیت بی‌نظیر ورزش محلات آگاهیم و همواره تلاش خود را برای خدمت به عزیزان ورزش محلات اهواز به کار خواهیم بست.

 

وی ادامه داد: بازسازی زمین‌های چمن مصنوعی و تسطیح و سکوگذاری و نورپردازی زمین‌های خاکی سطح شهر اهواز را همچنان در دستور کار داریم و این پروژه‌ها را با جدیت جلو می‌بریم.

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.