اخبار مسجدسلیمان

حوادث

انفجار و تخریب یک ساختمان و مصدومیت ۵ نفر در منطقه چهاربیشه مسجدسلیمان + تصاویر

انفجار و تخریب یک ساختمان و مصدومیت ۵ نفر در منطقه چهاربیشه مسجدسلیمان + تصاویر
این حادثه ۵ مصدوم داشته که ۴ نفر از آنان به صورت سرپایی معالجه و ۱ نفر که شامل سوختگی از ناحیه پا و کمر بوده توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

 

شبکه خبری خوزستان | مدیر عامل آتش نشانی شهرداری مسجدسلیمان: در اثر انفجار یک ساختمان در منطقه چهاربیشه تخریب و ۵ نفر مصدوم شدند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان ابوذر اسدپور مدیر عامل آتش نشانی شهرداری با اعلام این خبر افزود: شب گذشته (شنبه یکم مهرماه) طی تماس ساعت ۲۲ با سامانه اتفاقات ۱۲۵ آتش نشانی مبنی تخریب یک ساختمان بر اثر انفجار نیرو های عملیاتی و امداد و نجات اتش نشانی خود را در سریع ترین زمان ممکن ( ساعت ۲۲:۰۲ ) به محل حادثه رساندند.

اسدپور افزود: با حضور ۳ تیم کامل شامل ۲۵ نفر از نیرو های متخصص آتش نشانی عملیاتی و امداد نجات و بعد از تلاش های ۵ ساعته یک نفر زنده اما با علائم سوختگی زیر آوار بیرون آورده شد.

 

مدیر عامل آتش نشانی شهرداری مسجدسلیمان در ادامه افزود: این حادثه ۵ مصدوم داشته که ۴ نفر از آنان به صورت سرپایی معالجه و ۱ نفر که شامل سوختگی از ناحیه پا و کمر بوده توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

 

اسدپور گفت : عملیات امداد و نجات تا ساعت ۵ صبح ادامه داشت که با رسیدن و کمک سگ‌های زنده یاب هلال‌احمر متوجه شدیم هیچکس زیر آوار نمانده است و پایان عملیات امداد و نجات را اعلام کردیم.

 

اسدپور در پایان افزود: علت این حادثه در دست بررسی و کارشناسی می‌باشد.

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.