کد خبر : 4376
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 شهریور 1398 - 7:52
-

انفجار نارنجک صوتی دست‌ساز در اهواز؛ اختلافات خانوادگی انگیزه عاملان

انفجار نارنجک صوتی دست‌ساز در اهواز؛ اختلافات خانوادگی انگیزه عاملان

انفجار نارنجک صوتی دست‌ساز در اهواز؛ اختلافات خانوادگی انگیزه عاملان انفجار نارنجک صوتی در مقابل یک‌منزل مسکونی باانگیزه اختلافات خانوادگی جاگذاری شده است. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، در پی انتشار خبری مبنی بر انفجار یک نارنجک صوتی در اهواز پلیس در اطلاعیه ای توضیحاتی در این

انفجار نارنجک صوتی دست‌ساز در اهواز؛ اختلافات خانوادگی انگیزه عاملان
انفجار نارنجک صوتی در مقابل یک‌منزل مسکونی باانگیزه اختلافات خانوادگی جاگذاری شده است.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، در پی انتشار خبری مبنی بر انفجار یک نارنجک صوتی در اهواز پلیس در اطلاعیه ای توضیحاتی در این خصوص ارائه داد.

بنا براین اطلاعیه، ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد امروز در پی دریافت خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر انفجارشی در مقابل یک‌منزل مسکونی در کوی صادقیه شهرستان اهواز، بلافاصله مأموران کلانتری ۲۴ و گروه بررسی و خنثی‌سازی به محل اعزام شدند.

با حضور مأموران پلیس و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که انفجار نارنجک صوتی کوچک دست‌سازی در مقابل یک‌منزل مسکونی بوده که طی بررسی‌های دقیق یک نارنجک عمل‌نکرده کشف و توسط تیم بررسی و خنثی‌سازی، خنثی شد.
بر اساس گزارش‌ها، این انفجار هیچ‌گونه مصدومیت و خسارتی در برنداشته و فقط تولید صدا صورت گرفته است،هویت عامل این انفجار شناسایی و دستگیری آن به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

بر اساس تحقیقات پلیس انگیزه عامل انفجار اختلافات خانوادگی بوده که پیش‌ازاین نیز تهدیداتی را با مالک منزل مسکونی اعلام و درگیری خانوادگی داشته است.

انتهای پیام/ ع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.