کد خبر : 8708
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 دی 1398 - 8:23
-

انتقاد نماینده ولی‌فقیه در خوزستان از هزینه‌های گزاف برخی کاندیداهای مجلس

انتقاد نماینده ولی‌فقیه در خوزستان از هزینه‌های گزاف برخی کاندیداهای مجلس

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: سفره انداختن یک کاندیدای انتخاباتی با خرج‌های آنچنانی برای جلب نظر مردم، قابل قبول نیست. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد در حاشیه مراسم گرامیداشت یاد و خاطره ۵ شهید گمنام شهرک شهید بهشتی(نی آباد) و ۱۸۶ شهید منطقه دیمچه شهرستان شوشتر اظهار

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: سفره انداختن یک کاندیدای انتخاباتی با خرج‌های آنچنانی برای جلب نظر مردم، قابل قبول نیست.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد در حاشیه مراسم گرامیداشت یاد و خاطره ۵ شهید گمنام شهرک شهید بهشتی(نی آباد) و ۱۸۶ شهید منطقه دیمچه شهرستان شوشتر اظهار داشت: یک مسئول در نظام مقدس اسلامی باید زندگی همانند زندگی حضرت‌علی(ع) داشته باشد.

وی با اشاره به قدرت و نفوذ زیاد نمایندگان مجلس در استان افزود: سفره انداختن یک کاندیدای انتخاباتی با خرج‌های آنچنانی برای جلب نظر مردم، قابل قبول نیست.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان ادامه داد: هزینه‌های سنگین کاندیداهای انتخابات نمایانگر این است که چه زد‌و‌بند‌هایی انجام می‌دهند چرا که این هزینه‌ها با یک حقوق معمولی قابل انجام نیست.

موسوی‌فرد عنوان کرد: اگر بتوانیم قانونی وضع کنیم که همه‌ درآمد نماینده مجلس فقط حقوقش باشد آن موقع باید دید که چند نفر خواهان نماینده شدن در مجلس هستند.

وی با بیان این که چنین مسائلی نشان دهنده ضعف شورای نگهبان و دستگاه‌های نظارتی است گفت: برخی کاندید‌ها از اکنون سفره انداختن را شروع کرده‌اند ولی باید گفت شخصی که این گونه رای می‌خرد، شایسته حضور در خانه ملت نیست.

در پایان سخنرانی، حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد در‌ جمع مردم و ساکنان شهرک شهید بهشتی حضور یافته و پای دغدغه های آنها نشست.
انتهای پیام/ ع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.