کد خبر : 8569
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 آذر 1398 - 11:40
-

انتقاد استاندار از متولیان شهری / چرا نیروی خدماتی ‌در سطح شهر اهواز دیده نمی‌شد؟

انتقاد استاندار از متولیان شهری / چرا نیروی خدماتی ‌در سطح شهر اهواز دیده نمی‌شد؟

انتقاد استاندار از متولیان شهری / چرا نیروی خدماتی ‌در سطح شهر اهواز دیده نمی‌شد؟ استاندار خوزستان بابیان این‌که تقسیم‌کار در بعضی دستگاه‌ها دیده نمی‌شود گفت: ۲۰درصد از اقداماتی که در سیل اتفاق افتاد در این حادثه انجام نشد. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، غلامرضا شریعتی امروز در جلسه ستاد

انتقاد استاندار از متولیان شهری / چرا نیروی خدماتی ‌در سطح شهر اهواز دیده نمی‌شد؟

استاندار خوزستان بابیان این‌که تقسیم‌کار در بعضی دستگاه‌ها دیده نمی‌شود گفت: ۲۰درصد از اقداماتی که در سیل اتفاق افتاد در این حادثه انجام نشد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، غلامرضا شریعتی امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران خوزستان بابیان این‌که پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی استان نسبت به گذشته دقیق‌تر شده اظهار داشت: از چند روز گذشته هواشناسی میزان شدت بارش‌ها را ضعیف پیش‌بینی کرد که با نزدیک‌تر شدن سامانه مشخص شد بارش شدیدی درراه است.

وی ضمن تذکر به اداره آب و فاضلاب و شهرداری اهواز افزود: هیچ دستگاهی نباید دستگاه دیگر را متهم کند و هر سازمانی که کم‌کاری کند مردم آن را از چشم همه می‌بینند و باید تلاش کرد تا مردم تحت‌فشار قرار نگیرند.

استاندار خوزستان ادامه داد: نیروی خدماتی به‌اندازه کافی برای این حادثه در سطح شهر دیده نمی‌شد. وقتی بحث بحران باشد همه دستگاه‌ها متولی هستند و باید پای‌کار باشند چراکه یک دستگاه به‌تنهایی از عهده کار درنخواهد آمد.

شریعتی بابیان این‌که تقسیم‌کار در بعضی دستگاه‌ها دیده نمی‌شود گفت: ۲۰درصد از اقداماتی که در سیل اتفاق افتاد در این حادثه انجام نشد.
وی با اشاره به این‌که در شهرستان کارون وضعیت بحرانی است ادامه داد: منازلی در مسیر خروج آب در گذشته ساخته‌شده و شهرداری بعضاً به هر دلیلی مجوز ساخت داده است که اکنون همان نقطه با مشکل جدی مواجه شده است.

به گزارش تسنیم، در این جلسه ستادی متشکل از شهرداری اهواز، شرکت آب و فاضلاب اهواز، سازمان آب و برق خوزستان، شرکت توسعه نیشکر و فولاد خوزستان با مدیریت معاون عمرانی استاندار برای رسیدگی به وضعیت اهواز و همچنین ستاد دیگری با مدیریت شرکت ملی حفاری ایران و با عضویت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، شرکت توسعه نیشکر برای رسیدگی به وضعیت شهرستان کارون تشکیل شد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.