کد خبر : 28562
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 تیر 1400 - 4:51
-

انتخابات شورای شهر اهواز همچنان مبهم/ بازنگری آرا از امروز کلید می‌خورد

انتخابات شورای شهر اهواز همچنان مبهم/ بازنگری آرا از امروز کلید می‌خورد

استاندار خوزستان گفت: بازنگری آرای شوراهای اسلامی شهر و روستا توسط هیات اجرایی و هیات نظارت از امروز آغاز شد. به گزارش شبکه خبری خوزستان، قاسم سلیمانی دشتکی با اشاره به ششمین دوره شوراهای شهر و روستا اظهار داشت: به مردم، معترضان و منتقدان اطمینان می دهیم که هیات نظارت و اجرایی نتیجه را بعد

استاندار خوزستان گفت: بازنگری آرای شوراهای اسلامی شهر و روستا توسط هیات اجرایی و هیات نظارت از امروز آغاز شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، قاسم سلیمانی دشتکی با اشاره به ششمین دوره شوراهای شهر و روستا اظهار داشت: به مردم، معترضان و منتقدان اطمینان می دهیم که هیات نظارت و اجرایی نتیجه را بعد از بررسی به هیات نظارت شهرستان اعلام می‌کنند که بعد از پنج روز فرصت مجدد بررسی دارند در صورت وجود مشکل به هیات نظارت استان اطلاع داده شده و در صورت تایید کار به اتمام می رسد در غیر این صورت به هیات نظارت مرکزی اعلام شده و جای نگرانی وجود ندارد.

وی افزود: برخلاف پیش بینی‌های معاندین مبنی بر عدم مشارکت و حضور مردم ، شاهد حضور مردم پای صندوق‌های رای بودیم و نتیجه خوبی نیز حاصل شد.

سلیمانی دشتکی ادامه داد: از یک روز بعد از انتخابات شمارش آرای شوراها آغاز شد و آرای دستی، الکترونیکی و صندوق های سیار با حضور هیات نظارت و اجرایی شمارش شد، شمارش آرا و تطبیق صورت جلسات تا حدود ظهر سه شنبه طول کشید و با اعلام فرماندار نتایج وارد سیستم وزارت شد.

استاندار خوزستان بیان کرد: برخی دوستان تاکید داشتند باید بازنگری توسط هیات نظارت انجام شود و دوباره از شب سه شنبه تا صبح پنج شنبه هیات نظارت صورتجلسات را بررسی و برخی صندوق ها را بازخوانی کرد و صبح پنجشنبه هیات نظارت و اجرایی صورتجلسات را تنظیم و نتیجه اعلام شد اما اعتراضاتی وارد شد.

وی اظهار داشت: مردم باید قانون را ملاک قرار دهند و هر کاندیدایی تصور نکند تخلف شده؛ اما حتما به شکایات رسیدگی خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.