کد خبر : 28394
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 خرداد 1400 - 9:14
-

انتخابات، مردم و مشارکت حداکثری در ۲۸ خرداد

انتخابات، مردم و مشارکت حداکثری در ۲۸ خرداد

شبکه خبری خوزستان// انتخابات با تمام سختی ها شیرینی های خاص خودش را هم دارد . برای تهیه یک گزارش جامع و کامل از روند تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ١۴٠٠ راهی یکی از ستادهای مرکزی دکتر رییسی در اهواز شدیم ، جلسات پرسش وپاسخ ، شوق حضور رای اولی ها در ستاد گرفتن عکسهای تبلیغی

شبکه خبری خوزستان// انتخابات با تمام سختی ها

شیرینی های خاص خودش را هم دارد .

برای تهیه یک گزارش جامع و کامل از روند تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ١۴٠٠ راهی یکی از ستادهای مرکزی دکتر رییسی در اهواز شدیم ،

جلسات پرسش وپاسخ ، شوق حضور رای اولی ها در ستاد
گرفتن عکسهای تبلیغی با نمایندگان اقوام مختلف که هر کدام با لباس های خاص خود آمده بودند !
جلسات تقسیم کار برای نصب پوسترهای مختلف ،
رصد گروههای واتساپی وتلگرامی و سایتهای خبری رقیبان ،
وگرمای هوایی که نوید شیرینی رسیدن رطبهای نوبرانه در خوزستان را میداد همه و همه شرح فضای حاکم بر تبلیغات انتخاباتی یکی از مطرح ترین کاندیداهایی است که خوزستانی ها اورا به واسطه تلاشهایی که برای رفع مشکلاتشان داشته میشناسند .

ایمان محمدی نرگسی ! جوان خوزستانی و اهل اهواز است او مسئولیت ستاد رویش جوانان انقلاب در استان خوزستان را بر عهده دارد.

محمدی اساس کار خود در این ستاد برمدار اخلاق میداند و میگوید ارائه اطلاعات صحیح به مخاطبان میتواند آنها را در مسیر انتخاب یاری کند و انتخاب را برای آنها سهل و آسان کند .
از نظر او انتخابات ریاست جمهوری ١۴٠٠ پرشور تر ین انتخاباتی است که از پس از پیروزی انقلاب اسلامی برگذار شده . او انتقال فضای تبلیغی انتخابات از خیابانها به فضای مجازی ورادیو وتلوزیون از ویژگی های خاص این دوره بیان کرد و افزود اظهار نظر آزادانه در فضای مجازی همگان را نسبت به این دوره از انتخابات حساس نموده و به همین دلیل این انتخابات را شگفتی ساز میدانم.

وی از جمله دلایل حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رای توصیه های مکرر رهبر معظم انقلاب مبنی بر حساسیت انتخابات ١۴٠٠ و نیز میل شدید مردم به ایجاد تغییر در ساختار دولت ناکارآمدی میداند که همه چیز را رها کرده و تنها پیگیر موضوعاتی است که هیچ سودی برای نظام و مردم ندارد.

محمدی نرگسی برنامه های صدا و سیما در آشکار سازی ابعاد مختلف شخصیتی و حزبی و توانمندی های کاندیداها را در فضایی کاملا بی طرفانه از شاهکارهای تبلیغی این نهاد انقلابی در این دوره از انتخابات عنوان کرد و افزود این اتفاق تنها در نظامهایی رخ میدهد که پشتوانه عظیم مردمی دارند و جمهوری اسلامی یکی از همان نظام هاست.

ایمان محمدی نرگسی حضور جوانان خصوصا رای اولی ها در گروههای مختلف فضای مجازی فرصتی مناسب برای تمرین مشارکت سیاسی جوانان و نوجوانان دانست و افزود به برکت وجود فضای مجازی ، مردم از دور افتاده ترین نقاط کشور هم در گفتگوهای مجازی مشارکت میکنند وموضوعات مختلف خود را با کاندیداها مطرح میکنند که نشان از اهمیت حاکمیت به نقش و جایگاه مردم در این نظام اسلامی است.

وی افزود برخلاف فضاسازی های منفی صورت گرفته که مرتبا از عدم حضور مردم در این دوره از انتخابات سخن به میان می آورند باید گفت تبلیغات سالم نوید انتخابات سالم را میدهد و نشان از فضای پاک حاکم بر انتخابات است و یقینا حضور حداکثری خواهد بود.

محمدی نگاه خود به این دوره از انتخابات همانند حضور در خط مقدم جبهه وخاکریز اول دفاع از کشور میداند که اینبار رای ما گلوله ای است که به قلب دشمن شلیک میشود .

محمدی نرگسی کنار رفتن برخی کاندیداها از دور رقابت‌ها که با میل شخصی خودشان صورت پذیرفت همانند عبور از میدان مین در زمان جنگ دانست و افزود در آن زمان برخی ها برای عبور هم‌رزمان خود پل میشدند و از خواسته های خود دست می‌کشیدند تا به هدف که همان پیروزی بود دست یابند وی : تداوم مسیر انقلاب اسلامی از اهداف مشترک همه کاندیداها دانست که مد نظر رهبر معظم انقلاب نیز هست.

محمدی از دیگر ویژگی های انتخابات امسال را حضور نمایندگان اکثر احزاب سیاسی در این دوره از انتخابات عنوان کرد و افزود حالا مردم هستند که انتخاب میکنند چهار سال سکان هدایت کشور در دستان کدام شخص یا حزب سیاسی قرار گیرد.

وی در پایان برنده واقعی انتخابات را مردمی دانست که برگزار کننده اصلی انتخابات هستند و افزود انشا الله شرایطی فراهم شود با انتخاب نیروهای توانمند، کمی از مشکلات مردم رفع گردد و مردم بتوانند بدون دغدغه زندگی کنند .

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.