کد خبر : 10775
تاریخ انتشار : شنبه 12 بهمن 1398 - 10:47
-

امام جمعه اهواز: مردم ایران به جای مذاکره منتظر انتقام سخت هستند

امام جمعه اهواز: مردم ایران به جای مذاکره منتظر انتقام سخت هستند

امام جمعه اهواز با اشاره به تشییع میلیونی سردار سلیمانی از سوی مردم و محکومیت این جنایت آمریکا از سوی ملت ایران گفت: این ملت به جای مذاکره خواهان انتقام سخت از آمریکا هستند. به گزارش شبکه خبری خوزستان وبه نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز در خطبه‌های نماز این هفته

امام جمعه اهواز با اشاره به تشییع میلیونی سردار سلیمانی از سوی مردم و محکومیت این جنایت آمریکا از سوی ملت ایران گفت: این ملت به جای مذاکره خواهان انتقام سخت از آمریکا هستند.
به گزارش شبکه خبری خوزستان وبه نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز در خطبه‌های نماز این هفته ضمن اشاره به فرا رسیدن دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر امسال از حساسیت بالایی برخوردار است و باید تلاش کنیم تا همه مردم در صحنه حضور پیدا کنند.

امام جمعه اهواز در ادامه با اشاره به اهمیت مجلس در امور کشورعنوان کرد: اگر ما مجلس قوی داشتیم هرگز با برجام و مصیبت‌های پس از آن مواجه نمی‌شدیم. انتخابات مجلس مهم است و بنای ما عدم ورود مصداقی به این مساله است و بیشتر مسایل کلی و سرخط ها را اشاره خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در رابطه با مصاحبه اخیر وزیر امور خارجه بیان کرد: با اینکه چند هفته از شهادت حاج قاسم سلیمانی از سوی آمریکا نمی گذرد؛ امروز کسانی که مذاکره با شیطان بزرگ را دیوانگی خوانده بودند و برجام را تنها تلف کردن وقت می دانستند و در توئیترشان اروپا را وابسته امریکا می دانستند، دم ار مذاکره با آمریکا می زنند.
وی ادامه داد: انصاف و عقل حکم می‌کرد که در مصاحبه با رسانه‌های خارجی اعلام کنند که تمام سال‌های برجام ما جز فریبکاری و دروغ چیزی از آمریکا ندیدیم. مذاکره ای که بارها بویژه در این خطبه اخیر رهبری صریحاً رد شد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به فریب افکار عمومی از سوی عده ای برای موجه نشان دادن مذاکرده گفت: با وجود نهی رهبری، این عده افکار عمومی را به گونه‌ای فریب دادند و برجام را جا انداختند. در حالی که همه مصیبت‌های کشور ناشی از همین حاشیه‌پردازی و مذاکره بود.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه ما از شیطان بزرگ جز دهن‌کجی چیزی ندیدیم گفت: آیا آن چند ده میلیون مردمی که در تشییع سردار دل‌ها به میدان آمدند جز عزت، اقتدار و انتقام مطالبه‌ای از دولت داشتند؟ آیا سزاوار این‌چنین ملت باعظمتی، ضعف و انفعال است؟

وی افزود: چرا باید درست در زمانی که آمریکا و رژیم کودک‌کش و صهیونیست در تدارک رونمایی از جنایت معامله قرن هستند، کشور را به سمت مذاکره با جنایتکارترین فرد دنیا ببریم؟ آن‌ها باید تکلیف را تعیین کنند که انتقام یا مذاکره. چرا که تا زمانی که انتقام سخت گرفته نشود بحث مذاکره حتی به قوه مخیله نیز نباید خطور کند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان داشت: چرا اینهای که دم از مذاکره می زنند چشم خود را باز نمی کنند و با اینکه ما در وسط جنگ با استکبار هستیم با ساده اندیشی دم از مذاکره می زنند!

وی در ادامه به حاشیه سازی برخی در برهه انتخابات اظهار داشت: حاشیه سازی برای انتخابات و سازکاروی که خود همین افراد با آن سرکار آمدند چه توجیهی دارد؟ توصیه می کنیم این افراد به جای حاشیه سازی به فکر اقتصاد و معیشت مردم باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.