کد خبر : 4653
تاریخ انتشار : شنبه 23 شهریور 1398 - 8:02
-

امام جمعه اهواز: حدالامکان از به‌کارگیری نیروهای غیربومی خودداری شود

امام جمعه اهواز: حدالامکان از به‌کارگیری نیروهای غیربومی خودداری شود

امام جمعه اهواز: حدالامکان از به‌کارگیری نیروهای غیربومی خودداری شود نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با اشاره به اشتغال و بسترسازی برای اشتغال آسان گفت: با توجه به بسته بودن ظرفیت استخدام از سوی ادارات دولتی و برخی شرکت‌ها تلاش شود که حدالامکان از به‌کارگیری نیروهای غیربومی جدا خودداری شود. به گزارش شبکه خبری خوزستان و

امام جمعه اهواز: حدالامکان از به‌کارگیری نیروهای غیربومی خودداری شود
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با اشاره به اشتغال و بسترسازی برای اشتغال آسان گفت: با توجه به بسته بودن ظرفیت استخدام از سوی ادارات دولتی و برخی شرکت‌ها تلاش شود که حدالامکان از به‌کارگیری نیروهای غیربومی جدا خودداری شود.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته که در مصلی امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد، با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: زیارت از مسائلی است که در ارزش‌های دینی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به این‌که رسیدن به مقام قرب الهی هدف نهایی از زیارت است، بیان کرد: اگر خداوند متعال به زیارت اهل بیت(ع) امر می‌کند برای رسیدن انسان به جایگاه قرب الهی و زیارت کردن بهانه‌ای برای رسیدن به عرش الهی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی عنوان کرد: اربعین امسال پرشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود که در همین راستا اولا مسئولان در نظام جمهوری اسلامی خود را برای خدمت به زائران امام حسین(ع) مهیا کنند.

وی با تأکید بر ضرورت فراهم‌سازی زمینه برای زائران اباعبدالله الحسین(ع) گفت: استان خوزستان از دو مرز شلمچه و چزابه برخوردار است و باید امسال خود را برای جمعیت چند برابری آماده کرد و تمامی هیئت‌ها خود را مهیا خدمت‌رسانی کنند.

موسوی‌فرد با اشاره به برنامه‌ریزی ستاد مرکزی اربعین و ستاد استانی اربعین تأکید کرد: بسترهای خوبی فراهم شده و مردم خوزستان توفیق میزبانی از زائران را دارند که در همین راستا باید خود را برای باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار کردن اربعین مهیا کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با اشاره به این‌ که در حج تمتع و عمره سالانه نزدیک به ۸ میلیون نفر راهی بیت‌الله الحرام و مدینه منوره می‌شوند ادامه داد: در ایران اسلامی زائران امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) بالغ بر ۲۵ میلیون جمعیت را تشکیل می‌دهند و در کشور عراق به ویژه در ایام اربعین بیشتر از میزان را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اشتغال و بسترسازی برای اشتغال آسان اظهار داشت: با توجه به بسته بودن ظرفیت استخدام از سوی ادارات دولتی و برخی شرکت‌ها، تلاش شود که حدالامکان از به‌کارگیری نیروهای غیربومی جدا خودداری شود.

موسوی‌فرد با تأکید بر اینکه تلاش برای اشتغال جوانان بومی خوزستان فراهم شود خاطرنشان کرد: استخدام و به‌کارگیری نیروهای غیربومی هزینه‌های اضافی بر روی دولتمردان به همراه دارد.
نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان به دغدغه‌مند بودن خانواده‌ها نسبت به اشتغال جوانان و نیروهای بومی اشاره و گفت: برخی از آسیب‌های اجتماعی به‌دلیل اشتغال و بیکاری است که باید مورد توجه ویژه شود.

وی با اشاره به مناطق آسیب‌دیده از سیل و اینکه نیازمند بازگشت به آرامش کامل است، ادامه داد: تلاش‌هایی از سوی دولتمردان و به ویژه نیروهای جهادی صورت گرفته که از آنها تشکر می‌کنیم اما باتوجه به پیش‌بینی‌ها خود را برای ترسالی امسال مهیا کنیم.

موسوی‌فرد افزود: به رودخانه، نهرهای نیازمند به لایروبی، کانال‌های سیل‌بر در سطح استان خوزستان توجه شود و آب‌ها از طریق این کانال‌ها به کانون‌های ریزگرد هدایت شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با تأکید بر احداث و استحکام سیل‌بندهای آسیب‌دیده از سیل اخیر عنوان کرد: همچنان از ظرفیت نیروهای مسلح برای مسئله سیل می‌توان در سطح استان استفاده کرد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.